skip to Main Content

Marketingové zákulisí Ecomailu. Přijďte na Kafe a marketing s Jakubem Stupkou

Jak funguje marketing na české e-mailingové platformě Ecomail a jaké jsou jeho silné a slabé stránky? To bude hlavním tématem únorového Kafe a marketingu. Nalaďte si ho online z pohodlí vašich obýváků v úterý 23. 2. od 18 hodin. Hostem live streamu je tentokrát spoluzakladatel a provozní ředitel Ecomailu Jakub Stupka.

Přečíst celý článek
Nástroje pro obsahový marketing

Seznam prověřených nástrojů pro efektivnější správu obsahového marketingu

Co často rozhoduje o tom, zda se vám obsahový marketing bude vyplácet, či nikoliv? Efektivní a organizovaná práce. Naštěstí existují nástroje, kterými můžete zvýšit svůj výkon a oceníte je i při tvorbě a propagaci obsahu.

Na internetu takových programů najdete tisíce. Jaké se osvědčily nejvíce nám ve Včelišti? 

Přečíst celý článek
Služby Včeliště.

Marketing měníme v dlouhodobou konkurenční výhodu. Ale jak?

Ve Včelišti by to už dávno nebzučelo nebýt obsahového marketingu. To prozradil zakladatel naší agentury Josef Řezníček v nové příručce „Začněte s obsahovým marketingem. Co všechno se ale za pojmem „obsahový marketing“ skrývá? Obrovský balík činností od návrhu webu přes analýzy a audity, tvorbu obsahu, propagaci až po vyhodnocování a případnou volbu jiné strategie.

Přečíst celý článek
Jak napsat newsletter.

Jak napsat newsletter, který splní vaše cíle

Nějaké newslettery dostáváme do svých schránek pravděpodobně všichni. Méně lidí už je však čte, někteří je dokonce označují a ihned přesouvají do spamu nebo do koše. Pokud nechcete, aby tak končily i vaše newslettery, které svým kontaktům posíláte, musíte vědět, jak by měly vypadat a co by měly obsahovat. Jde totiž o skvělý marketingový nástroj – tedy v případě, že dokážete vytvořit takový e-mail, který odběratele zaujme natolik, že na něj klikne, přečte si ho a ideálně pak přejde na vaše webové stránky.

Přečíst celý článek
Back To Top