Umělá inteligence neustále mění pravidla hry a přináší nové výzvy, jiná témata jsou naopak nadčasová…
11 nástrojů pro budování e-mailové databáze a landing pages
Díky propracovanému e-mail marketingu získáte nové zákazníky a hlavně je udržíte. Víte, jak sbírat e-mailové adresy a jak vytvářet landing pages? A co udělat pro to, aby návštěvníkům přicházely e-maily na základě jejich aktivit? Podívejte se na nejoblíbenější programy pro sběr e-mailů a jejich výhody.
1. Leadpages
Nástroj Leadpages používáme na Včelišti. Je skvělý v tom, že nabízí rychlou tvorbu pěkně vypadajících pop-up oken i landing pages s výzvami k akci. Přes vizuální editor si sami naklikáte a napíšete, jak by výsledek měl vypadat. Leadpages navíc mají nástroj, který sám dokáže odeslat bonusový obsah a získaný e-mailový kontakt pak snadno přiřadí do konkrétní databáze. Kromě toho nabízí široké možnosti integrace s e-mailovými programy, WordPressem a dalšími systémy, které možná využíváte.
2. Unbounce
Tento nástroj pro tvorbu landing pages funguje podobně jako Leadpages. Má responzivní design, pyšní se funkcí drag and drop („táhni a pusť“ – funkce, kdy v počítači nebo mobilu uchopíte pomocí myši či prstu danou ikonu a přesunete ji přetažením na jiné místo) a optimalizačním nástrojem pro získávání většího množství prokliků a konverzí. Snadno pracuje s mnoha platformami pro e-mailing, analytiku, automatizaci a CRM systémy.
3. KickoffLabs
Stejně jako Unbounce i KickoffLabs je alternativou k Leadpages. Umožní vám jednoduchou tvorbu landing pages, „děkovných“ stránek a intuitivních opt-in formulářů. Díky speciálně navržené automatizaci e-malingu u KickoffLabs se váš obsah stane mnohem rychleji virálním. Všechny tři uvedené programy (Leadpages, Unbounce, KickoffLabs) jsou velmi kvalitní a je jen na vás, který vás svými vlastnostmi přesvědčí.
4. SumoMe
SumoMe představuje kompletní sadu nástrojů, pomocí které dokážete zvýšit návštěvnost vašeho webu a konverze. Zároveň zvládne optimalizovat váš obsah, včetně opt-ins, tepelných map (všímají si, na co vaši uživatelé na stránkách klikají, a upozorní vás, které prvky jsou užitečné a které je vhodné na webu nahradit), sdílení na sociálních sítích, analýzy obsahu a dalšího.
5. Hotjar
Tento analytický nástroj je ideální pro sběr informací o tom, jak se uživatelé na stránkách chovají. Vše v jednom. Díky Hotjar získáte o svých zákaznících maximum informací. Nabízí přehledné tepelné mapy, záznamy o návštěvnících, jejich konverzní cesty (umožní vám sledovat pohyb zákazníka na konkrétní stránce od začátku do konce – systém nahraje celou aktivitu a vy hned vidíte, jaké prvky na stránce využil, jak rychle postupoval a jak se choval) a nástroje pro zpětnou vazbu.
32 způsobů sběru e-mailových kontaktů
Víte, kde všude lze sbírat e-mailové kontakty? Po přečtení tohoto cheat sheetu už nebudete mít o zdroje e-mailů nouzi.
6. Content Locker
Content Locker je plugin, který vám umožní „uzamknout“ důležitý obsah na vaší WordPress stránce a ukáže ji jen předplatitelům. Pokud chce návštěvník obsah vidět, musí zadat své jméno a e-mail. Jedná se o snadný a přitom účinný způsob sběru e-mailových adres, při kterém není potřeba vytvářet speciální formulář. Nezapomeňte, že základem je vždy čtenáře nalákat, a to tím, že vytvoříte dostatečně zajímavou výzvu k akci – tedy ke vložení e-mailu.
7. Rainmaker
Kompletní řešení pro marketing a prodej. Nástroj Rainmaker je skvělý pro tvorbu obsahově založených webů. Umožní vám také vytvářet takzvané leady. Zahrnuje škálu nástrojů pro SEO, konverze, optimalizaci, automatizaci e-mailů a analytiku.
8. Smartemailing
Smartemailing je e-mailový nástroj vytvořený českými programátory. Potěší vás proto, že je celý v češtině. Pomocí Smartemailingu můžete sbírat kontakty na potenciální zákazníky přímo z webu, odesílat zajímavé kampaně s už připravenými šablonami, nastavit automatizaci e-mailů a zobrazit si přehledné statistiky. Umožňuje posílání SMS nebo provázání e-mailů s českými svátky.
9. MailChimp
Jednoduchý nástroj se spoustou návodů a velmi rozsáhlou integrací s dalšími nástroji. Takový je MailChimp, který oceníte zejména, pokud pro svůj marketing používáte nějaký zahraniční nástroj, který by například se Smartemailingem nefungoval. U MailChimpu můžete u 2000 kontaktů začít zdarma, je proto ideální jako dostupná alternativa v počátcích podnikání.
10. GetResponse
GetResponse je další e-mailingový nástroj, který používáme na Včelišti. V současnosti ho ale u některých klientů nahrazujeme Dripem, který nabízí ještě širší automatizaci. GetResponse je nicméně velmi rozšířený a dobře se s ním pracuje díky jednoduchému editoru pro e-maily. Zaručuje vysokou spolehlivost doručení a nabízí také online chat. V GetResponse můžete vytvářet i landing pages.
11. Drip
Drip je skvělý pomocník pro automatizaci e-mail marketingu. Přestože to není zrovna nejjednodušší nástroj a chvíli trvá, než se s ním člověk seznámí, nabízí zcela nejpokročilejší automatizaci. Pomůže vám určovat leady a personalizovat e-maily na základě opravdového chování návštěvníků na vašem webu. Podpora Dripu je navíc v případě potřeby k dispozici.
Představili jsme vám ty nejznámější programy pro sběr e-mailů, tvorbu lead pages i sledování chování uživatelů na vašich stránkách. Můžete s nimi začít hned pracovat, rozšířit databázi o hodnotné kontakty a optimalizovat prvky na svých webových stránkách. Většina z těchto nástrojů není vůbec složitá a přinese vám spoustu výhod. Hlavně v podobě nových zákazníků.
32 způsobů sběru e-mailových kontaktů
Víte, kde všude lze sbírat e-mailové kontakty? Po přečtení tohoto cheat sheetu už nebudete mít o zdroje e-mailů nouzi.
0 komentářů k zobrazení