Logo Včeliště
DomůBlogE-mail marketing11 nástrojů pro budování e-mailové databáze a landing pages

11 nástrojů pro budování e-mailové databáze a landing pages

Díky propracovanému e-mail marketingu získáte nové zákazníky a hlavně je udržíte. Víte, jak sbírat e-mailové adresy a jak vytvářet landing pages? A co udělat pro to, aby návštěvníkům přicházely e-maily na základě jejich aktivit? Podívejte se na nejoblíbenější programy pro sběr e-mailů a jejich výhody.

1. Leadpages

Nástroj Leadpages používáme na Včelišti. Je skvělý v tom, že nabízí rychlou tvorbu pěkně vypadajících pop-up oken i landing pages s výzvami k akci. Přes vizuální editor si sami naklikáte a napíšete, jak by výsledek měl vypadat. Leadpages navíc mají nástroj, který sám dokáže odeslat bonusový obsah a získaný e-mailový kontakt pak snadno přiřadí do konkrétní databáze. Kromě toho nabízí široké možnosti integrace s e-mailovými programy, WordPressem a dalšími systémy, které možná využíváte.

2. Unbounce

Tento nástroj pro tvorbu landing pages funguje podobně jako Leadpages. Má responzivní design, pyšní se funkcí drag and drop („táhni a pusť“ – funkce, kdy v počítači nebo mobilu uchopíte pomocí myši či prstu danou ikonu a přesunete ji přetažením na jiné místo) a optimalizačním nástrojem pro získávánívětšího množství prokliků a konverzí. Snadno pracuje s mnoha platformami pro e-mailing, analytiku, automatizaci a CRM systémy.

3. KickoffLabs

Stejně jako Unbounce i KickoffLabs je alternativou k Leadpages. Umožní vám jednoduchou tvorbu landing pages, „děkovných“ stránek a intuitivních opt-in formulářů. Díky speciálně navržené automatizaci e-malingu u KickoffLabs se váš obsah stane mnohem rychleji virálním. Všechny tři uvedené programy (Leadpages, Unbounce, KickoffLabs) jsou velmi kvalitní a je jen na vás, který vás svými vlastnostmi přesvědčí.

4. SumoMe

SumoMe představuje kompletní sadu nástrojů, pomocí které dokážete zvýšit návštěvnost vašeho webu a konverze. Zároveň zvládne optimalizovat váš obsah, včetně opt-ins, tepelných map (všímají si, na co vaši uživatelé na stránkách klikají, a upozorní vás, které prvky jsou užitečné a které je vhodné na webu nahradit), sdílení na sociálních sítích, analýzy obsahu a dalšího.

5. Hotjar

Tento analytický nástroj je ideální pro sběr informací o tom, jak se uživatelé na stránkách chovají. Vše v jednom. Díky Hotjar získáte o svých zákaznících maximum informací. Nabízí přehledné tepelné mapy, záznamy o návštěvnících, jejich konverzní cesty (umožní vám sledovat pohyb zákazníka na konkrétní stránce od začátku do konce – systém nahraje celou aktivitu a vy hned vidíte, jaké prvky na stránce využil, jak rychle postupoval a jak se choval) a nástroje pro zpětnou vazbu.

32 způsobů sběru e-mailových kontaktů

Víte, kde všude lze sbírat e-mailové kontakty? Po přečtení tohoto cheat sheetu už nebudete mít o zdroje e-mailů nouzi.

6. Content Locker

Content Locker je plugin, který vám umožní „uzamknout“ důležitý obsah na vaší WordPress stráncea ukáže ji jen předplatitelům. Pokud chce návštěvník obsah vidět, musí zadat své jméno a e-mail. Jedná se o snadný a přitom účinný způsob sběru e-mailových adres, při kterém není potřeba vytvářet speciální formulář. Nezapomeňte, že základem je vždy čtenáře nalákat, a to tím, že vytvoříte dostatečně zajímavou výzvu k akci – tedy ke vložení e-mailu.

7. Rainmaker

Kompletní řešení pro marketing a prodej. Nástroj Rainmaker je skvělý pro tvorbu obsahově založených webů. Umožní vám také vytvářet takzvané leady. Zahrnuje škálu nástrojů pro SEO, konverze, optimalizaci, automatizaci e-mailů a analytiku.

8. Smartemailing

Smartemailing je e-mailový nástroj vytvořený českými programátory. Potěší vás proto, že je celý v češtině. Pomocí Smartemailingu můžete sbírat kontakty na potenciální zákazníky přímo z webu, odesílat zajímavé kampaně s už připravenými šablonami, nastavit automatizaci e-mailů a zobrazit si přehledné statistiky. Umožňuje posílání SMS nebo provázání e-mailů s českými svátky.

9. MailChimp

Jednoduchý nástroj se spoustou návodů a velmi rozsáhlou integrací s dalšími nástroji. Takový je MailChimp, který oceníte zejména, pokud pro svůj marketing používáte nějaký zahraniční nástroj, který by například se Smartemailingem nefungoval. U MailChimpu můžete u 2000 kontaktů začít zdarma, je proto ideální jako dostupná alternativa v počátcích podnikání.

10. GetResponse

GetResponse je další e-mailingový nástroj, který používáme na Včelišti. V současnosti ho ale u některých klientů nahrazujeme Dripem, který nabízí ještě širší automatizaci. GetResponse je nicméně velmi rozšířený a dobře se s ním pracuje díky jednoduchému editoru pro e-maily. Zaručuje vysokou spolehlivost doručení a nabízí také online chat. V GetResponse můžete vytvářet i landing pages.

11. Drip

Drip je skvělý pomocník pro automatizaci e-mail marketingu. Přestože to není zrovna nejjednodušší nástroj a chvíli trvá, než se s ním člověk seznámí, nabízí zcela nejpokročilejší automatizaci. Pomůže vám určovat leady a personalizovat e-maily na základě opravdového chování návštěvníků na vašem webu. Podpora Dripu je navíc v případě potřeby k dispozici.

Představili jsme vám ty nejznámější programy pro sběr e-mailů, tvorbu lead pages i sledování chování uživatelů na vašich stránkách. Můžete s nimi začít hned pracovat, rozšířit databázi o hodnotné kontakty a optimalizovat prvky na svých webových stránkách. Většina z těchto nástrojů není vůbec složitá a přinese vám spoustu výhod. Hlavně v podobě nových zákazníků.

32 způsobů sběru e-mailových kontaktů

Víte, kde všude lze sbírat e-mailové kontakty? Po přečtení tohoto cheat sheetu už nebudete mít o zdroje e-mailů nouzi.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Jedním ze způsobů, jak se svými fanoušky na Facebooku komunikovat a nabídnout jim něco […]
Přečíst článek
Dělat na sociálních sítích Meta reklamy, které vedou na web, není bez Meta […]
Přečíst článek
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být naprostá samozřejmost. Seznam čítající tisíce kontaktů sice […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení