Nespadněte do pasti neosobních zpráv a přesvědčování. Zkuste to inovativní metodou – pomocí nenátlakového marketingu.

Zásady při psaní e-mailů II: jak na účinné předměty a prodejní texty
Chcete psát dobré prodejní e-maily? Vaši snahu výrazně usnadní znalost ověřených způsobů tvorby úspěšných textů. Ve druhém dílu e-mailového seriálu vám nabízíme další 3 zásady na psaní e-mailů, které prodávají.
Jak psát předměty e-mailů
Předměty e-mailů jsou to první – a v případě špatného provedení i to poslední –, co čtenář z vašeho e-mailu uvidí. Proto je důležité si na nich dát obzvlášť záležet. Pamatujte, že předmět e-mailu má jednu jedinou úlohu: nalákat čtenáře natolik, aby kliknul na e-mail. Nic víc, nic míň.
Jak ale takový e-mail napsat? V optimální délce, s přiměřeným sdělením a hlavně jinak než ostatní.
Délka předmětu
Většina předmětů prodejních e-mailů má průměrnou délku, do které se odesílatelé snaží nacpat co největší množství informací. Běžte na to jinak a vyzkoušejte předměty krátké, nebo naopak velmi dlouhé. Možná budete překvapeni, ale právě ty mívají největší konverzní míru.
Přiměřené sdělení
„Elon Musk prozradil svůj recept na úspěch: vstává v 5, před snídaní si zaběhá a k večeři jí pránu.“
Takhle opravdu ne. V předmětu jsme prozradili Elonův tajný recept, adresát si ho přečetl a už nemusí e-mail otevírat. Na přečtení zprávy proto lákejte a v předmětu nabídněte přiměřené množství informací.
Jinak než ostatní
Jen máloco je v záplavě přijatých e-mailů v adresátově schránce důležitější než předmět. Odlište se, nebo vaše sdělení snadno zapadne. Není to lehké, ale za pokus to stojí. Jak na to?
- Pište neformálně, jako byste psali kamarádovi (s neformálností to ale samozřejmě nepřehánějte).
- Nevyužívejte jméno adresáta v každém předmětu.
- A hlavně – nalákejte k přečtení; třeba tím, že budete specifičtí, viz další bod.
Jak uspět při e-mail marketingu
Chcete dělat úspěšný e-mail marketing a posílat zprávy, které prodávají? Stáhněte si zdarma e-book Jak uspět při e-mail marketingu a začněte svou značku propagovat účinně.
Zajímá vás téma e-mailingu?
Navštivte web Mailujeme.cz, kde se dozvíte vše o tvorbě e-mailů, segmentacích, automatizovaných sekvencích, a dokonce vám pomůžeme vybrat i vhodný e-mailingový nástroj, s nímž dosáhnete těch nejlepších výsledků.
0 komentářů k zobrazení