skip to Main Content
3 zásady pro psaní e-mailů, s nimiž budete efektivnější.

3 zásady při psaní e-mailů. Znáte tyto efektivní metody?

Cílem každého e-mail marketéra je posílat e-maily, které prodávají. Toho ale jen těžko dosáhnete, pokud se do jejich tvorby pustíte „na autopilota“. K psaní úspěšných e-mailů přitom hned nemusíte být profesionální copywriter. Stačí znát některé efektivní metody, které vám pomohou odstranit obvyklé nedostatky.

Čím je tedy dobré se při psaní e-mailů řídit?

Jak by mělo vypadat jméno odesílatele

Odesílatel je zcela zásadní pro konverzní poměry (open rate nebo click-through rate). Adresáti jsou zpravidla mnohem ochotnější otevřít e-mail od opravdového člověka, a to i v případech, kdy ho neznají. Samozřejmě ale platí, že pokud odesílatele znají, konverze zprávy to ještě vylepšuje.

Kterými 6 zásadami při tvorbě jména odesílatele je tedy dobré se řídit?

  1. Ve většině případů je výhodnější použít jméno člověka, ne neosobní pojmenování. Lepší než „Reception Manager“ je třeba „Adéla z recepce“.
  2. Vyhněte se přílišné formálnosti. Tituly, číslicemi a různými znaky v e-mail marketingu nikoho neohromíte. Mnohé e-mailové klienty navíc podivně vypadající odesílatele blokují jako spam.
  3. Aby vaše hromadné e-maily nekončily ve složce s nevyžádanou poštou, otestujte také, jestli projdou přes antispamovou kontrolu.
  4. Odesílatele přizpůsobte cílové skupině a situaci:
    • Posíláte uvítací e-mail po registraci? Poděkujte lidem jménem ředitele společnosti.
    • Rozesíláte newsletter o novinkách ve vaší aplikaci? Jako vhodný odesílatel se nabízí zákaznická podpora.
  5. Přizpůsobte odesílatele povaze předmětu a navazujícího textu. Pokud k sobě „nesedí“ ležérní tón komunikace a jméno autoritativní osoby, jeden z těchto prvků změňte.
  6. Pokud vás nebo nastaveného odesílatele adresát nezná, připojte vysvětlení. Místo prostého „Eva“ je vhodnější „Eva ze Včeliště“.

Jméno odesílatele by mělo být osobní a známé.

Jméno odesílatele působí osobnějším dojmem a v případě známé osobnosti svádí k otevření ještě o něco víc.

Základní pravidla pro psaní e-mailů

Pro psaní efektivních e-mailů, které budou mít úspěch, se stačí držet jediného pravidla. Do takzvaného „rule of 1“ (pravidlo jednoho) spadají následující 3 kroky:

  1. Každý e-mail má pouze jeden cíl.
  2. Každý prvek v e-mailu má jedinou úlohu.
  3. Každý e-mail komunikuje s jedinou osobou.

Jak na e-mail marketing, který má výsledky?

Začněte dělat e-mail marketing, který splní svůj účel. Stáhněte si náš e-book, zvyšte své tržby a dejte své značce nový náboj.

 

Zajímá vás téma e-mailingu? 

Navštivte web Mailujeme.cz, kde se dozvíte vše o tvorbě e-mailů, segmentacích, automatizovaných sekvencích, a dokonce vám pomůžeme vybrat i vhodný e-mailingový nástroj, s nímž dosáhnete těch nejlepších výsledků.

 

Sdílejte:

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top