o často rozhoduje o tom, zda se vám obsahový marketing bude vyplácet, či nikoliv? Efektivní a organizovaná práce. Naštěstí existují nástroje, kterými můžete zvýšit svůj výkon a oceníte je i při tvorbě a propagaci obsahu.
Na internetu takových programů najdete tisíce. Jaké se osvědčily nejvíce nám ve Včelišti?
Nástroje pro obsahový marketing:
Sada od Googlu – využijete jak úplný základ v podobě dokumentů a tabulek, tak i analytický nástroj Google Analytics.
WordPress – nejpoužívanější bezplatný redakční systém na světě, ke kterému existuje na milion doplňků, vzhledů a funkcí.
LeadPages – profesionální řešení pro tvorbu optimalizovaných podstránek a formulářů pro sběr kontaktů a pop-up boxů.
BuzzStream – skvělý pomocník pro organizaci odkazů, který využijete při propagaci, tvorbě zpětných odkazů a PR.
Screaming Frog – užitečný nástroj pro obsahový audit, s jehož pomocí odhalíte vadné odkazy, absenci titulků, nadpisů a meta tagů nebo zobrazíte jejich délku, získáte seznam souborů robot.txt a sitemap.xml a další užitečné informace.
Marketing Miner– skvělý nástroj pro analýzu konkurence, monitoring zmínek o brandu, ale i kontrolu produktového feedu a indexace. Kromě toho nabízí Marketing Miner celou řadu nástrojů, kterými můžete obohatit svou analýzu klíčových slov o nové dotazy, a jeho pomocí můžete měřit pozice ve vyhledávačích.
Collabim – slouží k monitoringu pozic klíčových slov, návrhu klíčových slov, sledování konkurence nebo analýze PPC kampaní.
Piktochart – velmi jednoduchý a bezplatný on-line nástroj pro tvorbu infografik. V základní verzi vám ale na infografikách zůstává vodoznak nástroje. To je nevýhoda, kterou řeší zakoupení placené PRO verze. Za ni zaplatíte okolo 15 dolarů měsíčně, nebo 129 dolarů ročně.
O programech, které vám usnadní tvorbu obsahu, se rozepsal i Pepa Řezníček v tomto článku.
E-mail marketing:
SmartEmailing – e-mailový nástroj stvořený ryze pro české prostředí, který se dá propojit s mnoha běžně využívanými aplikacemi a dosahuje skvělé doručitelnosti.
Drip – přehledný nástroj s mnoha možnostmi napojení, který vyniká v marketingové automatizaci.
MailChimp – známý e-mailový software nabízející bezplatnou verzi napořád, který disponuje několika stovkami šablon v jednoduchém vizuálním editoru.
GetResponse – komplexní řešení nabízející jak e-mailing, tak tvorbu cílových stránek nebo pořádání webinářů.
Ecomail – český e-mailový nástroj s rychlým vývojem nových funkcí, který nabízí i vizualizaci automatizace, API a jednoduché propojení se Shoptetem nebo sledováním zásilek. Zajímavou funkcí je i využití umělé inteligence.
Nemůžete se rozhodnout, který nástroj pro svůj e-mailing vybrat, nebo si nejste jistí, že máte ten pravý? Projděte si jejich srovnání na Mailujeme.cz.
Marketing na sociálních sítích:
HootSuite – umožní publikování na více sociálních sítích najednou, má integrovaný zkracovač URL adres s možností přidání UTM parametrů i analytické prostředí s předpřipravenými základními reporty.
Buffer – software pro zveřejňování příspěvků na sociálních sítích, disponuje podobnými funkcemi jako HootSuite.
Pokud máme uvést alespoň jeden zásadní rozdíl, Buffer pracuje s harmonogramem, který sami nastavíte. HootSuite nabízí AutoSchedule, kdy příspěvky postuje podle nejvhodnějších dnů a časů. Pokud tedy máte naplánovanou sérii příspěvků, nemáte garanci kontinuálního přispívání. Z našich zkušeností se Buffer hodí pro menší firmy, HootSuite většinou využívají větší organizace.
Videomerketing:
ScreenFlow – jednoduchý, ale profesionální nástroj pro tvorbu videí, snímání obrazovky, stříhání a exportování video obsahu.
Picasa – nástroj pro vytvoření jednoduchých videí ve formě slideshow.
Google Hangouts – ideální nástroj pro pořádání webinářů.
Pro týmovou spolupráci:
Basecamp – systém pro organizaci úkolů a komunikaci ohledně projektů a marketingu. Využívanými alternativami je například Trello nebo Freelo.
Slack – nástroj pro týmovou komunikaci s možností posílání soukromých zpráv, sdílení souborů, fotografií i prezentací.
Dropbox – virtuální úložiště dat vhodné pro sdílení podkladů a materiálů.
Google Drive – plnohodnotné úložiště s možností vytváření sdílených souborů.
Costlocker – nástroj pro měření času a výdajů u marketingových projektů.
Tereza si své první peníze za textařinu vydělala už na základní škole při přepisování slohů pro spolužáky. Od té doby píše vlastně pořád. Od povídek psaných na psacím stroji přesedlala na práci redaktorky, vyzkoušela si psací továrnu při práci ve slevovém portálu a prošla i tvrdou SEO školou v online marketingové agentuře. Na Včelišti se však stará nejen o články, ale o veškerý obsah svých klientů.
Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka
Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení