Ve 23. podcastu se Josef podívá na zajímavé statistiky týkající se obsahového marketingu, které byly sestaveny na základě průzkumu tisíců marketérů z celého světa. Ve druhé části videa se pak zamyslí nad budoucností obsahu na internetu. Dojde do 5 let k zamoření webů obsahem, nebo jde o dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii? To se dozvíte v tomto podcastu.
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
... náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček
2 komentáře k zobrazení
Pro odborné věci, mám raději článek, video se zbytečně rozkecává, než se autor videa dostane k řešení, pomocí článku už mám 2x hotovo.
S obsahovým marketingem mám zkušenost přes 12 let (v té době říkalo "blogování") čímž mám neskutečnou výhodu ;). Kdo začíná s "obsahovvým" marketingem jak dlouho vydrží obsah vytvářet? Přináší opravdu kvalitní obsah? Kolik lidí stále bloguje co začali před 5-10 lety?
Jinak si myslím, že kvalitní obbsah bude přiinášet dbře cílené zákazníky, alespoň u mne funguje 😉
Asi přijde na to, co obsahuje odborný článek. Taky je píši a můžu říct, že videa určitě začneme dělat. Video je super třeba pro recenze zboží nebo pro návody, jak ... nastavit software, naladit TV, poskládat sekačku.
Taky pozoruji, že lidé začínají být líní číst a raději si pustí video. A možná stejně jako já u poslouchání videa na pozadí dělají jiné věci, takže efektivněji využívají svůj čas ;-).
Blbé je, že člověk stejně musí popsat, co na videu je, protože vyhledávače to nerozpoznají - zatím 😉