skip to Main Content
Jak Včeliště vznikalo a jak je na tom dnes?

Včeliště se rozrůstá aneb Co dokázal patnáctiletý kluk s jasnou vizí

Bylo mu teprve 15 let, když si ve volném čase četl knihu od Kiyosakiho s názvem Bohatý táta, chudý táta. Zajímalo ho, jak podnikat. Když Josef Řezníček hledal brigádu, kde by si přivydělal, mohl jít do McDonald’s smažit hranolky. Místo toho chtěl tvořit vlastní projekty, webové stránky, prodávat reklamu. A tak to udělal!

Přečíst celý článek

Budoucnost obsahového marketingu a inbound statistiky – Podcast 23

Ve 23. podcastu se Josef podívá na zajímavé statistiky týkající se obsahového marketingu, které byly sestaveny na základě průzkumu tisíců marketérů z celého světa. Ve druhé části videa se pak zamyslí nad budoucností obsahu na internetu. Dojde do 5 let k zamoření webů obsahem, nebo jde o dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii? To se dozvíte v tomto podcastu.

Přečíst celý článek

Jak napsat skvělý text – Podcast 19

Vytvořit kvalitní, informačně hodnotný a zároveň čtivý text, to neznamená zasednout k počítači, chvíli psát, odevzdat a nechat si zaplatit. Samotné tvorbě textu, pokud má být užitečný, předchází příprava, kterou si mnozí zadavatelé neumí představit. Jde o práci, jež na první pohled není vidět. Na druhý pohled však ano. Bez pořádné přípravy totiž skvělý text nenapíšete.

Co všechno je potřeba si uvědomit a z jakých kroků se příprava k napsání úspěšného textu skládá, si řekneme v novém podcastu, tentokrát s copywriterkou Petrou Malou. Udělejte si pohodlí a vyslechněte si dobře míněné rady.

Přečíst celý článek
Back To Top