Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Marketingový festival 2015
30. 11. 2015
Před pár dny skončila asi nejočekávanější česká marketingová konference Marketing Festival 2015 v Brně. […]
Přečíst článek
23. 11. 2015
Vytvořit kvalitní, informačně hodnotný a zároveň čtivý text, to neznamená zasednout k počítači, chvíli psát, […]
Přečíst článek
26. 10. 2015
Přemýšlíte o tom, jak vytvořit mikrostránku, která vám bude vydělávat peníze? Pak vás jistě […]
Přečíst článek
23. 10. 2015
Co je to  infografika a jak ji využít ve vašem podnikání? To se dozvíte […]
Přečíst článek
Ruka staví věž z kostek s nápisy jako analýza, návštěvnost, obsah, SEO, hodnocení, klíčová slova.
Vrtá vám hlavou, podle čeho Seznam řadí výsledky v neplaceném (organic) vyhledávání? V následujících odstavcích […]
Přečíst článek
Osoba píše na notebooku s otevřeným vyhledávačem Google, vedle stojí hrnek s kávou.
Jaké jsou nejnovější trendy v grafice stránek? Co funguje a co naopak nefunguje v designu? Kde […]
Přečíst článek
Náhled mikrostránek na notebooku, inspirace pro obsahový marketing
Zdá se, že vytvořit mikrostránku je jednoduché a časově nenáročné, ale přitom je třeba […]
Přečíst článek
Asi každému, kdo někdy objednával nějakou službu v online marketingu, se stalo, že nebyl […]
Přečíst článek
Mikrofon před obrazovkou s editací zvuku, podcast o novém směru v online marketingu
V dnešním one-man podcastu a videocastu se dozvíte velké změny na Včelišti, které vám […]
Přečíst článek
Pokud tvoříte mikrostránky za účelem prodeje nějaké služby (produktu), určitě potřebujete být vidět. […]
Přečíst článek
Barevné siluety rukou symbolizující různorodost a kreativitu v infografikách.
I v letní "okurkové sezóně" vycházejí infografiky. Pojďme se podívat na 5 nejzajímavějších, které […]
Přečíst článek
Digitální propojení světa symbolizující propagaci mikrostránek v online marketingu.
Chcete mít více návštěvníků a vydělávat pomocí mikrostránky? Nestačí vám grafika, SEO, ani uživatelsky […]
Přečíst článek