V digitálním marketingu je klíčem k úspěchu kombinace dvou strategií, které se navzájem doplňují: obsahový…
Marketing Festival 2015 shrnutí
Před pár dny skončila asi nejočekávanější česká marketingová konference Marketing Festival 2015 v Brně. Včeliště.cz bylo u toho a pro všechny, kteří se nezúčastnili, přinášíme krátké shrnutí toho nejlepšího.
Pro ty, kteří nechtějí příliš číst, byl letošní Marketing Festival ještě lepší než minulý rok. Zdál se mi lépe zorganizovaný a s lepšími přednáškami.
Na letošním ročníku přednášeli jen zahraniční hosté. Za pozornost stál určitě první řečník, Oli Gardner s daty o mnoha testech landing pages a jejich ideálního rozmístění na stránce.
Pár zajímavostí o mezinárodním SEO a tipech, jak technicky zvládnout expanzi na nové strhy pěkně popsala Aleyda Solis.
[slideshare id=55573685&doc=marketingfestival-internationalseov2-151127104049-lva1-app6892]
Dan Petrovic exceloval s náhledem na prioritizaci činností při optimalizaci pro vyhledávače. Jeho přednáška byla praktická i poučná, tu jsem si moc užil.
Překvapivě zajímavou přednášku měl i Larry Kim z Wordstream. Vyuklubaly se z ní totiž triky na efektivní propagaci na sociálních sítích. Moc se mi líbila myšlenka takzvaného „unicorn“ obsahu (úspěšného obsahu), do kterého je třeba vložit maximum prostředků do propagace, nikoli rozdělovat ropočet na propagaci rovným dílem.
[slideshare id=52586937&doc=hubspot-inbound-2015-presentation-final-final-final-150909141930-lva1-app6892]
Jason Acidre mluvil o zůsobech tvorby zpětných odkazů. Neřekl sice příliš nových věcí, ale pěkně shrnul ty, které používají a fungují jim.
[slideshare id=55590674&doc=thenewageofbrandbuilding-creativelinkbuilding-final-151127212508-lva1-app6892]
Konferenci skvěle ukončil Phil Nottingham se svojí perfektně připravenou přednáškou o síle videa a využití videa v SEO.
Musím smeknout nad úsilím, které musel Jinda Fáborský do konference vložit. Myslím ale, že jeho energie padla na úrodnou půdu a my díky němu máme v ČR skvělou konferenci mezinárodního formátu, doplněnou o pečlivě připravené párty a opravdovou snahu udělat akci co nejlepší. Pokud začínáte litovat, že jste na konferenci nebyli, můžete si na webu Marketing Festivalu koupit záznamy přednášek a poslechnout si je doma, měly by být k dispozici přibližně za 14 dnů.
My ze Včeliště jsme si z konference odnesli spoustu poznámek a nápadů, kterým chceme doplnit to, jak pro vás děláme obsahový marketing a optimalizaci pro vyhledávače. Také jsme nejnovější poznatky z Marketing Festivalu zakomponovali do školení internetového marketingu EmarketingovýKompas, který pro vás stále rozvijíme. Už se těšíme na další ročník.
Mám dotaz:
Když si zakoupím Všechny přednášky z Marketing Festivalu pěkně pohromadě 2015, jsou zahraniční přednášky s titulkama (Nebo přeložené) ?
Gaňa M.
Zdravím, videa jsou vždy v originálním jazyce.
Mám dotaz:
Když si zakoupím Všechny přednášky z Marketing Festivalu pěkně pohromadě 2015, jsou zahraniční přednášky s titulkama (Nebo přeložené) ?
Gaňa M.
Zdravím, videa jsou vždy v originálním jazyce.