Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.
Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Pro budoucí úspěch vašeho podnikání byste se paradoxně měli ohlížet do minulosti. Sledovat dlouhodobý vývoj nejen svého byznysu, ale celého odvětví. Širší náhled a komplexní data z trhu však nejsou běžně k dispozici. Až na pár výjimek – a jednu z nich vám právě teď přinášíme.
Česká republika drží evropské prvenství v počtu e-shopů na obyvatele. Jejich množství neustále stoupá, stejně jako obliba online nakupování a tím i obrat české e-commerce. Nebo je tomu v současné době jinak?
Na internetu najdete mnoho průzkumů e-mailového marketingu, v drtivé většině však byly provedeny v zahraničí. Jak jsou na tom Češi, co se e-mailingu týká? Jaké newslettery odebírají, jaký obsah je nejvíce zajímá a jak e-maily ovlivňují jejich nákupní chování?
Crowdfunding je skvělý způsob, jak rozjet projekt, ať už jste nezisková organizace, komerční společnost, nebo jednotlivec. Kromě toho, že získáte finance do začátku, přináší i další výhody. Cristina Baron z Donio nám v Kafi a marketingu o crowdfundingu pověděla vše potřebné.
Nejste si jisti, jestli jsou sociální sítě opravdu tak skvělým marketingovým nástrojem a právě pro vás? Mohou být, když se naučíte, jak s nimi efektivně pracovat. Nechte se provést základy marketingu na sociálních sítích – zdarma, s názornými ukázkami a doporučeními ověřenými v praxi. Naše specialistka na sociální sítě a projektová manažerka Barbora Žižková vám ukáže, jak na sociální sítě, aby si uživatelé oblíbili vaše příspěvky i váš brand.
Přiznejme si to na rovinu: říct, že ten nebo ten nástroj je do začátku nejlepší, nelze. Každý e-shop má totiž své potřeby, a tak si musíte položit několik důležitých otázek.
V září za námi na kafe přišel marketingový ředitel úspěšné investiční platformy Portu.cz, které se daří získávat nové klienty zejména díky obsahovému marketingu. Ondřej Karanský uvedl, že obsah byl od začátku hlavním komunikačním kanálem Portu, a potvrdil tak naši tezi, že obsah je král. A že funguje i v tak citlivém oboru, jako jsou finance a investice.
Marketing má své nezastupitelné místo v každé podnikové strategii, ale protože finanční instituce nabízejí služby a produkty se specifickými vlastnostmi, musí být jejich marketing trochu „o něčem jiném“.
V květnu za námi na kafe přišel Radoslav Conev, zakladatel a majitel e-shopu Bioruza.sk, který díky online tržištím prodává své produkty po celé střední a jižní Evropě. Podělil se o cenné zkušenosti z oblasti marketplaces, prozradil, co funguje, ale nebál se ani říci, co se nepovedlo a v čem by se mohli zlepšit. S Radem jsme nahlédli pod pokličku fungování jak jeho e-shopu, tak i marketplaces.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.