Logo Včeliště
DomůO násKateřina Andrée

Kateřina Andrée

Copywriterka a obsahová specialistka
Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce. Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Kontaktujte mě
Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky
Motto Katky

Katčiny superschopnosti

Jako dvounásobná matka a zkušená eventová koordinátorka skvěle zvládá multitasking, plánování a organizaci projektů nebo akcí od A do Z.
Kvůli – nebo možná díky – nedostatku času se naučila být extrémně efektivní a snaží se neztrácet čas s věcmi, které nejsou nezbytně nutné.
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Katčiny články

Ivo Mrena v podcastu Kafe a marketing o vývoji české e-commerce.
Pro budoucí úspěch vašeho podnikání byste se paradoxně měli ohlížet do minulosti. Sledovat dlouhodobý vývoj nejen svého byznysu, ale celého odvětví. Širší náhled a komplexní data z trhu však nejsou běžně k dispozici. Až na pár výjimek – a jednu z nich vám právě teď přinášíme.
Přečíst článek
Notebook s otevřenou stránkou o budování značky, vedle ruky držící šálek kávy.
Brand není jen název, logo a slogan. U značky jde zejména o to, jak vás vnímají vaši zákazníci. Je to pocit, který v nich vaše firma vyvolává.
Přečíst článek
Ivo Mrena na konferenci Kafe a marketing o budoucnosti českých e-shopů
Česká republika drží evropské prvenství v počtu e-shopů na obyvatele. Jejich množství neustále stoupá, stejně jako obliba online nakupování a tím i obrat české e-commerce. Nebo je tomu v současné době jinak?
Přečíst článek
Analýza dat z e-mailového marketingu na tabletu a papírech na dřevěném stole.
17. 12. 2023
Na internetu najdete mnoho průzkumů e-mailového marketingu, v drtivé většině však byly provedeny v zahraničí. Jak jsou na tom Češi, co se e-mailingu týká? Jaké newslettery odebírají, jaký obsah je nejvíce zajímá a jak e-maily ovlivňují jejich nákupní chování?
Přečíst článek
Cristina Baron z Donio hovoří o úspěšném crowdfundingu.
15. 12. 2023
Crowdfunding je skvělý způsob, jak rozjet projekt, ať už jste nezisková organizace, komerční společnost, nebo jednotlivec. Kromě toho, že získáte finance do začátku, přináší i další výhody. Cristina Baron z Donio nám v Kafi a marketingu o crowdfundingu pověděla vše potřebné.
Přečíst článek
Specialistka na sociální sítě v kanceláři s moderním designem.
Nejste si jisti, jestli jsou sociální sítě opravdu tak skvělým marketingovým nástrojem a právě pro vás? Mohou být, když se naučíte, jak s nimi efektivně pracovat. Nechte se provést základy marketingu na sociálních sítích – zdarma, s názornými ukázkami a doporučeními ověřenými v praxi. Naše specialistka na sociální sítě a projektová manažerka Barbora Žižková vám ukáže, jak na sociální sítě, aby si uživatelé oblíbili vaše příspěvky i váš brand. 
Přečíst článek
Kreslená postava s helmou stojící před modrými ozubenými koly a logem Shoptet.
Přiznejme si to na rovinu: říct, že ten nebo ten nástroj je do začátku nejlepší, nelze. Každý e-shop má totiž své potřeby, a tak si musíte položit několik důležitých otázek. 
Přečíst článek
13. 10. 2023
V září za námi na kafe přišel marketingový ředitel úspěšné investiční platformy Portu.cz, které se daří získávat nové klienty zejména díky obsahovému marketingu. Ondřej Karanský uvedl, že obsah byl od začátku hlavním komunikačním kanálem Portu, a potvrdil tak naši tezi, že obsah je král. A že funguje i v tak citlivém oboru, jako jsou finance a investice.
Přečíst článek
Ondřej Karanský na konferenci Kafe & Marketing o obsahovém marketingu ve finančním sektoru.
Marketing má své nezastupitelné místo v každé podnikové strategii, ale protože finanční instituce nabízejí služby a produkty se specifickými vlastnostmi, musí být jejich marketing trochu „o něčem jiném“.
Přečíst článek
Jan Romportl je expert na umělou inteligenci a přišel nám vysvětlit příležitosti i nástrahy jejího využívání (nejen) v marketingu.
Přečíst článek
Když začnou spolupracovat odborníci na cvičení se specialisty na marketing, vznikne web, díky kterému objednávky rostou jedna báseň.
Přečíst článek
Radoslav Conev diskutuje o obchodování na online tržištích v podcastu Kafe a marketing.
V květnu za námi na kafe přišel Radoslav Conev, zakladatel a majitel e-shopu Bioruza.sk, který díky online tržištím prodává své produkty po celé střední a jižní Evropě. Podělil se o cenné zkušenosti z oblasti marketplaces, prozradil, co funguje, ale nebál se ani říci, co se nepovedlo a v čem by se mohli zlepšit. S Radem jsme nahlédli pod pokličku fungování jak jeho e-shopu, tak i marketplaces. 
Přečíst článek