Logo Včeliště
DomůO násMichaela Kurtaničová

Michaela Kurtaničová

Graf pyramidy propagace obsahu na tabletu, ukazující různé fáze marketingové strategie.
Pokud váš checklist pro napsání nového článku na blog končí položkou: „publikovat na […]
Přečíst článek
Poskládala jsem dohromady 18 tipů, jak zaujmout čtenáře vašeho blogu. Některé pomohou váš […]
Přečíst článek
Budu se opakovat, když napíšu, že obsah je král. To ale všichni vy, […]
Přečíst článek
Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou o návratnosti investic v e-mailingu.
Podnikáte online? Pak víte lépe než kdokoliv jiný, jak moc se internet každým […]
Přečíst článek
Také jste si všimli, že marketing už není to, co býval? Billboardy lidi […]
Přečíst článek
Zapomeňte na billboardy u silnice, drahé reklamní kampaně nebo kupování e-mailových databází. Zkostnatělé „outbound“ […]
Přečíst článek
Dva žlutí animovaní postavičky na modrém povrchu, symbolizující komunikaci a interakci v e-mail marketingu.
Máte databázi stovek, možná i tisíců kontaktů a stále tvrdě dřete na získávání nových? Pak […]
Přečíst článek
Máte její číslo! Jak složité bylo jej získat? Pokud patříte mezi neznámé, průměrně […]
Přečíst článek
Dvě lehátka a slunečník na písečné pláži s výhledem na moře, symbolizující automatizaci e-mail marketingu a úsporu času.
E-mailing stále patří mezi nejvýkonnější marketingové strategie, musí se však využívat chytře. Krom […]
Přečíst článek
Mnoho marketérů je podceňuje, je v nich však skrytá velká příležitost pro zvýšení výkonu […]
Přečíst článek
Personalizace v e-mail marketingu, ilustrace komunikace mezi zákazníky
Představte si, že přijdete do zverimexu, ve dveřích vás uvítá prodavač a rovnou vás […]
Přečíst článek