Logo Včeliště
DomůO násOldřiška Hradcová

Oldřiška Hradcová

Vedoucí týmu sociálních sítí
Oli od malička slýchávala, že ze všeho nejlépe jí jde mluvení. Protože mluví pořád a s láskou. Už během studií ale zjistila, že dobře napsaný text je více než tisíc slov, a proto se vydala studovat žurnalistiku. Namísto novin ji však zlákal copywriting a hned poté propadla i sociálním sítím. Aby měla pádnou výmluvu, proč na nich tráví tolik času, vrhla se na kariéru v online marketingu. V současnosti tvoří obsah na sociální sítě své i klientské, spravuje firemní profily, nastavuje a optimalizuje kampaně a píše texty. Jakmile se z online světa odpojí, tráví čas nejraději procházkami po plážích u Černého moře, popíjením kávy a objevováním krás Bulharska, které se stalo jejím druhým domovem.
Kontaktujte mě
Způsob, jak začít, je přestat mluvit a začít dělat.
Motto Oldřišky

Oldřiščiny superschopnosti

Oli miluje plánování, a proto má vždy všechno dokonale zorganizované tak, aby zvládla dodržet domluvené termíny.
Mezi její přední talenty patří také budování kontaktů, takže je pro ni komunikace s klienty i uživateli na sociálních sítích hračka. A co hlavně, Oli je rozený realizátor, který s pečlivostí a odhodláním zajistí, aby se úkoly a projekty dotáhly do konce.
Sociální sítě

Poradíme vám, jak na profilech bavit sledující i prodávat.

Chci se na sítích prosadit
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Oldřiščiny články

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Snapchat, TikTok a desítky dalších – to vše jsou sociální […]
Přečíst článek
Siluety lidí s nápisem We are Facebook, symbolizující komunitu na sociální síti.
Už dávno jsou pryč časy, kdy Facebook používala jen hrstka největších firem. Dnes […]
Přečíst článek
LinkedIn je profesní sociální síť. To znamená, že se sem lidé nechodí primárně […]
Přečíst článek
Osoba pracující na notebooku s grafy SEO a PPC na obrazovce, online marketing
PPC a SEO – dva marketingové nástroje, které vás dostanou na přední příčky ve vyhledávání a pomohou vám zvýšit návštěvnost na webu. Do kterého z nich je tedy lepší investovat, pokud chcete získat nové zákazníky?
Přečíst článek
Kvalitní obsah představuje klíč k úspěšné propagaci značky. Aby splnil vaše cíle a očekávání, musíte k jeho tvorbě přistupovat od samotného začátku smysluplně a dbát na efektivitu práce. Jak zařídit pravidelnou tvorbu úspěšného obsahu? Inspirujte se našimi tipy na užitečné nástroje a následujte námi doporučený postup.
Přečíst článek
Různé ikony sociálních sítí v rukou lidí kolem stolu, symbolizující výběr správné platformy pro podnikání.
Vítám vás u svého prvního článku z naší nové série o sociálních sítích pro začátečníky. V tomto […]
Přečíst článek