skip to Main Content
Založení Firemního Profilu Na LinkedIn Krok Za Krokem

Založení firemního profilu na LinkedIn krok za krokem

Sdílejte:

LinkedIn je profesní sociální síť. To znamená, že se sem lidé nechodí primárně bavit, ale spíše vzdělávat a diskutovat o pracovních příležitostech, zkušenostech i zájmech. Na LinkedIn by měl mít svůj účet každý, kdo si chce rozšiřovat obzory, virtuálně poznávat lidi s podobnými profesními zájmy a případně čas od času hledat kvalitní a spolehlivé zaměstnance. Právě z těchto důvodů jsme tam i my.

Kdo není na LinkedIn, jako by nebyl

LinkedIn je s více než 500 miliony uživateli největší profesní sítí na světě. Jen v ČR jej aktivně využívá přes jeden milion lidí. Mezi nimi tak snadno může být i váš budoucí kolega, poradce nebo třeba nový kamarád s podobnými zájmy.

Firemní profil je určen pro každou společnost, která se chce zviditelnit nebo seznámit ostatní se svými službami či produkty. A jeho významnou funkcí je samozřejmě i zmíněná možnost shánění nových zaměstnanců či externích spolupracovníků.

Díky svým poměrně přesným údajům, které jednotliví uživatelé poskytnou, vám LinkedIn pomůže najít vhodnou osobu pro danou pracovní pozici. Vy si poté prohlédnete nabídnuté profily, které vám odtajní pracovní zkušenosti i dovednosti zvolených uživatelů. Tyto dovednosti navíc mohou potvrzovat ostatní uživatelé, takže snadno zjistíte, pro jaké společnosti již uživatel pracoval a jak s ním byli jeho zaměstnavatelé spokojeni.

Na profilu tak najdete všechny potřebné informace, které vám pomohou při rozhodování, zda daného uživatele oslovit. Není tedy divu, že profily na LinkedIn pomalu, ale jistě nahrazují klasické životopisy.

Firemní profil na LinkedIn

Teorii máme za sebou a jistě se shodneme, že bychom na LinkedIn neměli chybět – ani my, ani vy. Společně se tak můžeme pustit do založení firemního profilu. Je to snadné a zabere vám to jen pár minut. Tak jdeme rovnou na to. Abyste se mohli pustit do založení firemního profilu, je nejprve nutné zřídit ten soukromý. I to je velmi snadné. Na hlavní stránce jednoduše vyplníte své jméno, e-mail a zvolíte si heslo.

Na LinkedIn je třeba nejprve založit osobní profil.

Na svém profilu poté můžete vyplnit své povolání, vzdělání, předchozí pracovní zkušenosti i dovednosti. Pokud už osobní profil máte založený z dřívějška, můžeme tuto fázi přeskočit a vrhnout se rovnou na ten firemní. V hlavním menu vyberte záložku Produkty a úplně dole klikněte na Vytvořit stránku společnosti.

Jak vytvořit stránku společnosti na LinkedIn.

V dalším kroku budete vyzváni k výběru kategorie. V nabídce naleznete malé či střední a velké podniky, stránku produktu nebo vzdělávací instituce. V našem případě tedy volíme Malé podniky.

Zvolte si velikost vaší firmy.

Teď už jen stačí zadat informace o firmě. Konkrétně její název, webovou stránku, obor působení, velikost a typ společnosti, její logo a také motto. Všechny tyto informace můžete v budoucnu upravovat ve svém profilu.

Vyplňte údaje o své firmě.

Až budete mít vše vyplněno, kliknutím na tlačítko Vytvořit stránku založíte profil své společnosti. Poté budete mít při každé jeho návštěvě možnost volby mezi dvěma zobrazeními stránky. Pokud si stránku zobrazíte jako člen, uvidíte ji jako každý jiný návštěvník. Až budete chtít provádět úpravy či přidávat příspěvky, vyberte variantu Zobrazit jako správce.

Firemní profil na LinkedIn si můžete zobrazit jako správce.

 

Firemní profil na LinkedIn si můžete zobrazit uživatel.

Teď už tedy můžete jen doladit texty o společnosti a začít plnit stránku zajímavým obsahem. Tuto činnost samozřejmě můžete delegovat i na své kolegy. Stačí jim přidělit status správce. Tuto možnost naleznete v administrativních nástrojích.

Aby mohli další zaměstnanci přidávat informace na profil, přidejte je mezi správce.

V ideálním případě přimějte své kolegy a přátele, aby vám pomohli se šířením obsahu. Každé sdílení či reakce na příspěvek vám pomůže růst a oslovovat další uživatele.


Sdílejte:

Klára Sudová

Klára na Včelišti původně začínala jako copywriter, když však ve správný čas přišla nová nabídka, vzala si na starost sociální média. Nyní se tak věnuje interním i klientským sítím, pokud má však tu možnost, ráda se alespoň na chvíli vrátí i k psaní článků, které je stále jejím velkým koníčkem.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close