skip to Main Content
Včeliště Hledá Specialistu Na Sociální Sítě.

Hledá se specialist(k)a na sociální sítě

Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu nebo specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah, kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na Twitteru a LinkedInu, orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.

Přečíst celý článek
Založte Si Firemní Profil Na LinkedIn.

Založení firemního profilu na LinkedIn krok za krokem

LinkedIn je profesní sociální síť. To znamená, že se sem lidé nechodí primárně bavit, ale spíše vzdělávat a diskutovat o pracovních příležitostech, zkušenostech i zájmech. Na LinkedIn by měl mít svůj účet každý, kdo si chce rozšiřovat obzory, virtuálně poznávat lidi s podobnými profesními zájmy a případně čas od času hledat kvalitní a spolehlivé zaměstnance. Právě z těchto důvodů jsme tam i my.

Přečíst celý článek

Představení 3 nejznámějších sociálních sítí

Již jsme si řekli, co to sociální sítě jsou – to byl úvod našeho nového seriálu o sociálních sítí. Stejně tak jsme zmínili, proč se sociálním sítím věnovat. V tomto článku se budu soustředit na podrobnější představení tří nejznámějších sociálních sítí. Předcházel tomu tento článek se základním porovnáním, který pro vás dříve napsal Josef.

Přečíst celý článek

Co to jsou sociální sítě

Vítám vás u svého prvního článku z naší nové série o sociálních sítích pro začátečníky. V tomto textu si nejprve společně shrneme, co to sociální sítě (anglicky social network) jsou, jaké sítě jsou u nás v České republice nejznámější, k čemu jsou takové sítě vlastně dobré a proč jsou po celém světě natolik populární.

Přečíst celý článek

Rozdíly v tónu komunikace pro sociální sítě

V minulých článcích jsme pro vás připravili sérii textů týkajících se tónu komunikace, person a přesvědčivého copywritingu. Všechna témata nám v českých luzích a hájích přišla dost podceňovaná. Kvalitních zdrojů je zatím o tomto tématu málo. Dnešní článek bude tuto sérii rozšiřovat o pohled na tón komunikace na sociálních sítích, který se vám pokusíme blíže přiblížit.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít