Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.
Dlouhodobá forma marketingu, jejímž základem je kvalitní a zajímavý obsah a promyšlená obsahová strategie. Místo […]
Číst více

Vyjádření efektivity reklamy. CTR (%) = počet prokliků / počet zobrazení * 100
Číst více

Ukazatel vlivnosti webu z dílny MajesticSEO.com, který se vypočítává z počtu zpětných odkazů dané stránky […]
Číst více

Marketingová metoda, která se používá k vyvolání aktivity nebo akce ze strany čtenáře. Je […]
Číst více

Druh marketingu zaměřený na vyvolání rozruchu, bzukotu (buzzu) kolem určité značky, společnosti, produktu […]
Číst více

Druh marketingu označujícího obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a konečnými zákazníky, ve kterém se […]
Číst více

Druh marketingu označujícího obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi.
Číst více

Webové odkazy, které již nefungují a odkazují na neexistující stránky. Uživatelům se většinou po kliknutí […]
Číst více

Soubor marketingových metod, které slouží k budování a posilování značky (brandu). Patří sem například strategie […]
Číst více

Metoda, při které se shromáždí co největší množství nápadů na dané téma a z nich se […]
Číst více

Metrika používaná v analytice, která nám ukazuje procento návštěvníků webu, kteří web opustí po prvních […]
Číst více

Označuje internetového robota. Roboti velkých internetových vyhledávačů (jinak také nazývané spider, crawler, indexer) […]
Číst více
