skip to Main Content

Branding

Soubor marketingových metod, které slouží k budování a posilování značky (brandu). Patří sem například strategie týkající se výběru názvu značky, jejího loga, tvorba příběhu značky a jejích hodnot, určení tónu komunikace značky, budování vztahů se zákazníky… Branding by měl posilovat známost značky, budovat sympatie ke značce a zdůraznit odlišnost značky. Branding by měl být základem marketingové strategie, protože to, jak lidé vnímají značku, určuje úspěch firmy.

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít