Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.
Archetyp pečovatele představuje roli, která je založena na podpoře, péči a pomoci ostatním. Tyto […]
Číst více

Archetyp tvůrce se soustředí na kreativitu, inovaci a tvorbu originálních produktů, které se odlišují […]
Číst více

Archetyp značky v marketingovém pojetí představuje typ postavy reprezentující určitou sadu charakteristických hodnot, s nimiž […]
Číst více

Positioning představuje souhrn aktivit, které slouží k vytvoření image brandu, stanovení pozice na trhu […]
Číst více

USP je zkratka pro unique selling proposition – jedinečný prodejní argument. Vyjadřuje konkrétní […]
Číst více

Rozšířené výsledky, anglicky rich snippets, jsou rozličné typy informací, které doplňují běžné výsledky […]
Číst více

AMP je zkratka pro Accelerated Mobile Pages, česky akcelerované mobilní stránky. Weby, které […]
Číst více

Google Search Console je bezplatný nástroj od Googlu, který nahradil Google Webmasters Tool. […]
Číst více

Mobile-first indexování znamená, že si Google prochází a indexuje weby v mobilním zobrazení. Dělá to […]
Číst více

Pojem disavow, česky distancovat se, je v SEO používán pro distancování se od zpětných […]
Číst více

Slovo podcast vzniklo jako složenina názvu přehrávače iPod a anglického slova broadcasting. Jde o jednu […]
Číst více

Jde o styl internetových stránek, který umožňuje jejich optimální zobrazování na různých zařízeních (mobil, […]
Číst více
