Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?
„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.
Jak začít s obsahovým marketingem? Praktické rady i tipy pro vás!
Již nějaký ten rok aplikujete marketing na internetu. Poslední dobou se vám ovšem zdá, že jeho efektivita není taková, jakou byste si ji představovali. Protože každá forma marketingu má svůj životní cyklus, s největší pravděpodobností to vypadá, že cyklus vámi zvolených…