Once Upon A Time 719174 1280 E1448103994497

Jak začít s obsahovým marketingem? Praktické rady i tipy pro vás!

Sdílejte:

Již nějaký ten rok aplikujete marketing na internetu. Poslední dobou se vám ovšem zdá, že jeho efektivita není taková, jakou byste si ji představovali. Protože každá forma marketingu má svůj životní cyklus, s největší pravděpodobností to vypadá, že cyklus vámi zvolených marketingových forem je u svého konce. Máte proto nejvyšší čas posunout se zase o něco dál a aplikovat třeba moderní metody obsahového marketingu, které nebudou tolik časově a finančně náročné a zároveň vás přiblíží kýženým výsledkům a vytyčeným cílům. Jak na to? Poradíme vám!

Jak dělat úspěšný obsahový marketing?

analýzaJeště před tím, než se vrhneme na samotnou podstatu celého obsahového marketingu, je potřeba udělat následující:

  1. Stanovte si cíle obsahového marketingu
  2. Vytvořte si persony podle typických zákazníků
  3. Analyzujte nákupní chování zákazníků
  4. Proveďte obsahový audit webu
  5. Vymyslete nápady na obsah
  6. Zvolte vhodné druhy obsahu
  7. Vylepšete svůj blog či magazín
  8. Zvolte vhodné nástroje pro obsahový marketing
  9. Vytvořte si vlastní publikační plán

A nyní se již konečně dostáváme k jádru úspěšného obsahového marketingu. Jak již samotný název tohoto marketingového nástroje napovídá, jedná o marketing primárně zaměřený na kvalitní obsah. A právě obsah je to, co u vás budou potenciální klienti a zákazníci hledat. Aby byl takový obsah opravdu kvalitní, hodnotný a vyvážený, je potřeba navrhnout odpovídající témata, která stanovíte třeba na základě dostupných statistických údajů a person, jež je vhodné vytvořit dle typických zákazníků navštěvujících vaše stránky. Potom už vám zbývá kvalitní obsah vytvořit. A to je mnohdy kámen úrazu.

Oslovit můžete agenturu

Řada těch, kteří již odhalili tajemství obsahového marketingu, svěří tvorbu obsahu profesionálům – agenturám. Důvodů pro své rozhodnutí mají hned několik. Buďto si v této problematice nejsou příliš jistí, nebo jednoduše nemají čas či náladu na vytváření kvalitních článků, e-booků, infografik, e-mailů, videí nebo dalších druhů obsahu. Pokud navážou spolupráci s kvalitní agenturou, v níž pracují zkušení odborníci, nemusí si s tvorbou obsahu dále lámat hlavu. Je ovšem pochopitelné, že práci, kterou za ně agentura odvede, bude potřeba dostatečně ohodnotit. Problém může nastat také tehdy, oslovíte-li nezkušenou nebo začínající agenturu, která prozatím nedisponuje potřebnými zkušenostmi a vaše požadavky nemusí správně pochopit, vyhodnotit a realizovat.

změnaS obsahovým marketingem můžete začít sami!

Pokud máte představu o tom, jaký druh obsahu by se na vašem webu měl objevit, můžete začít s realizací obsahového marketingu sami i bez pomoci agentur! Jestliže vás ale limituje čas nebo se jednoduše tvorbou jednotlivých článků nechcete zdržovat, můžete jejich realizaci nechat na CopyVčelce! Stačí si objednat některý z balíčků, které jsme pro vás připravili, poslat své představy a požadavky a do dvou pracovních dnů od zadání obdržíte svůj text. Ten můžete okamžitě použít na svých stránkách a shromažďovat zde kvalitní obsah, který vaši čtenáři zaručeně ocení.


Sdílejte:

Vendula Vrablová

Copywriterka Včeliště.cz, absolventka ekonomické žurnalistiky na VŠB v Ostravě, redaktorka několika ekonomických periodik a přispěvatelka zpravodajského serveru novinky.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close