skip to Main Content
3 zásady pro psaní e-mailů, s nimiž budete efektivnější.

3 zásady při psaní e-mailů. Znáte tyto efektivní metody?

Cílem každého e-mail marketéra je posílat e-maily, které prodávají. Toho ale jen těžko dosáhnete, pokud se do jejich tvorby pustíte „na autopilota“. K psaní úspěšných e-mailů přitom hned nemusíte být profesionální copywriter. Stačí znát některé efektivní metody, které vám pomohou odstranit obvyklé nedostatky.

Přečíst celý článek
Co je lead scoring a proč byste se jím měli zabývat?

Co je to Lead Scoring a jak vám může pomoci získat nové zákazníky

Lead Scoring je skvělým měřítkem, které vám pomůže odhadnout nákupní fáze návštěvníků. O co jde? Zjednodušeně řečeno vám Lead Scoring umožní přiřazovat body aktivitám návštěvníků, ať už jde o otevírání mailů nebo návštěvu vašeho webu. Díky tomu můžete posoudit jejich zájem o koupi vašeho produktu nebo služby. Pojďme se na metodu Lead Scoring podívat zblízka a vysvětlit si, jak vlastně funguje.

Přečíst celý článek
Jak znovu zapojíte odběratele, kteří o váš e-mail marketing ztratili zájem?

Jak znovu zapojit odběratele, kteří ztratili zájem o váš e-mail marketing?

Jste přesvědčeni, že na e-mail marketing jdete dobře? Vytváříte zajímavé obsahy, myslíte na obsahové magnety a výzvy k akci pro získávání nových kontaktů? I přes to se může stát, že se ve vašem seznamu objeví neaktivní kontakty, které na rozesílku nereagují. Co s nimi a jak je získat zpět? V několika bodech si vysvětlíme, proč byste na neaktivní kontakty neměli zanevřít a jak postupovat, aby o vás znovu projevily zájem.

Přečíst celý článek
podcast 27 čižmař

Jak do e-mail marketingu zapojit obsah s Jakubem Čižmařem – Včeliště podcast 27

V dnešním podcastu si společně s českým odborníkem na e-mail marketing Jakubem Čižmařem popovídáme o tom, jak dělat efektivní e-mailový marketing, když aktivně publikujeme vlastní obsah a děláme obsahový marketing.

Podíváme se například na to, jak vyřešit posílání prodejních a neprodejních emailů, či jak komunikovat i s lidmi, kteří ještě nejsou připraveni nakoupit. Podíváme se také na skvělé příklady nastavených e-mail kampaní a představíme, jakých dosáhli výsledků.

Přečíst celý článek
Back To Top