10 kroků kvalitní e-mailové strategie
Strategie e-mail marketingu je dokument, který má za cíl vám pomoci vytvořit efektivní a vhodný plán e-mail marketingu. Pokud jste se na základě našich minulých článků o e-mail marketingu rozhodli, že se mu budete věnovat, měl by vám tento dokument pomoci vymyslet všechny důležité postupy a úkony, které budete v souvislosti s e-mail marketingem dělat.
Možná jste teď ve fázi, kdy byste chtěli s e-mail marketingem začít, ale nevíte co dřív. Hledáte body, od kterých byste se mohli odrazit. Je to tak? My bychom vám tento často náročný začátek rádi usnadnili. Díky tomuto článku se v několika krocích dozvíte, jak s e-mail marketingovou strategií přesně začít. Představíme vám její hlavní kroky, které byste neměli zapomenout promyslet, aby vaše konání bylo efektivní a e-mailová strategie přinášela své ovoce.
Případová studie – obsahová strategie společnosti Honda
SEO audit stránek pc-servis24.cz
7 otázek, které si musíte položit, pokud chcete dělat obsahový marketing skvěle
V dnešním článku vám představím 7 nejdůležitějších otázek, na které musíte bezpodmínečně znát odpověď, než vaši obsahovou strategii vypustíte do světa. Nebudu vás tedy dnes vůbec zdržovat a pojďme rovnou na věc.