skip to Main Content
Kafe a marketing s Terezou Kučerovou.

Kafe a marketing s Terezou Kučerovou o cestě Holky z digitálu

Při příležitosti dalšího Kafe a marketingu jsme si popovídali s Terezou Kučerovou, kterou můžete znát jako Holku z digitálu. Účastníkům přiblížila svou cestu digitálním marketingem od počátku až po současnost a pobavila je mnoha historkami ze zákulisí. Večerem provázel a Tereze pokládal otázky Josef Řezníček, záznam z akce můžete nyní zhlédnout nebo si poslechnout i vy. Kafe a marketing se vrátí opět v září, do té doby na viděnou.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Kateřinou Fišerovou.

Kafe a marketing s Kateřinou Fišerovou o zákulisí SmartEmailing.cz

K prvnímu neformálnímu povídání o marketingu jsme pozvali Kateřinu Fišerovou, CEO SmartEmailing.cz. Ta všem účastníkům pověděla, jak ve firmě dělají marketing, předala jim své zkušenosti a prozradila něco ze zákulisí firmy i ze svého života. Večerem provázel Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště. A i vy si dnes můžete uvařit kafe a pustit záznam z akce – jak ve formě videa, tak i audia. Příjemnou zábavu.

Přečíst celý článek
Podcast 39 – Jak řídit firmu, kde všichni pracují na dálku

Přednáška z Barcamp Kolín: Jak řídit firmu, kde všichni pracují na dálku? – Včeliště podcast 39

Jak zvládnout organizaci své práce na dálku? Jak komunikovat s kolegy, kteří mohou být i na druhém konci světa? Jak úkolovat lidi a zajistit předávání práce mezi pracovníky, aby vše šlapalo, jak má? Nejen o těchto tématech přednášel Josef Řezníček na Barcampu v Kolíně. Uvažujete-li o práci na dálku, anebo pokud už ji znáte a potýkáte se s drobnými zádrhely, rozhodně doporučujeme zhlédnout video nebo si poslechnout podcast. Stručnější shrnutí pak najdete v článku.

Přečíst celý článek
Přednáška o obsahovém marketingu na ČZU.

Přednáška pro ČZU: Co je obsahový marketing a jak na něj? – Včeliště podcast 37

Tentokrát Josef Řezníček navštívil Českou zemědělskou univerzitu v Praze, kde studentům prozradil, co je to obsahový marketing a jak správně na něj, aby skutečně prodával a fungoval tak, jak má. Na příkladech z praxe Josef studentům ukázal, jak budování takové obsahové strategie vypadá, jak důležité je plánování, včetně ukázek person, nákupních cyklů a cílů, jak propagovat vytvořený obsah a jak ho měřit. To a další užitečné informace naleznete ve videu a zvukovém záznamu níže.

Přečíst celý článek
Poslechněte si, jak vytvořit účinný obsahový magnet.

Obsahové magnety a bonusový obsah (přednáška z veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz podcast 35

Co nabídnout návštěvníkovi webu, aby vám poskytl svůj e-mailový kontakt a stáhl si obsah, který jste pro něj připravili? Josef na veletrhu Marketing Mix 2017 uvedl mnoho hodnotných příkladů – ať už z vlastní praxe, nebo ze zkušeností ostatních. Každý si však v podcastu určitě najde něco, co ho inspiruje. Podívejte se tedy, jak takový obsahový magnet vytvořit a čeho s ním lze dosáhnout.

Přečíst celý článek
Back To Top