Ne nadarmo se říká, že obsah je král. S jeho pomocí můžete snadno vládnout sociálním sítím. Není na tom nic složitého. Stačí jen umět vytvářet poutavé příspěvky – s tím vám rádi pomůžeme. Pravidla a formáty se napříč sociálními sítěmi sice různí, ale některé zásady platí pro všechny. Zaměříme se proto jak na obecné rady, tak i specifika vybraných platforem.
Lámete si hlavu nad tím, proč se vaše facebookové nebo instagramové příspěvky dostanou jen k malému zlomku vašich sledujících? Pravidla jejich zobrazování určuje algoritmus – a ten je čím dál nemilosrdnější. Především pak k firemním účtům. Zjistěte proto, jak algoritmus funguje, tvořte příspěvky podle jeho pravidel a uvidíte, že úspěch na sebe nenechá dlouho čekat. Vše potřebné se k tomu dozvíte na následujících řádcích.
Vytvořit grafiku pro článek nebo sociální sítě potřebujeme občas všichni. Co kdybychom vám řekli, že k tomu nepotřebujete profesionálního grafika a zvládnete to sami? Natočili jsme pro vás krátká videa, která vás provedou vytvořením jednoduché grafiky v nástroji Canva.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.