
Mít vlastní facebookovou stránku, která by přivedla nové zákaznice – budoucí i novopečené maminky. S takovým přáním oslovil Včeliště prodejce moderních a kvalitních kočárků My Jasmine Trading s.r.o., jehož mottem jsou spolehlivost všestrannost, bezpečnost a funkčnost kočárků.
Facebook byl pro Jasmine i pro nás výzvou, jak dostat tohoto producenta kočárků do povědomí lidí. A začali jsme pěkně od podlahy… tedy od samotného založení stránky na sociální síti.
Pokud váháte, zda vaše facebooková stránka plní svůj účel, inspirujte se naší případovou studií. Názorně ukazuje všechny kroky, které jsme pro Jasmine udělali, i to, jaké výsledky naše práce ve finále přinesla.
Za pouhé dva měsíce vystoupal počet fanoušků stránky Jasmine na 1 000, a to i přes minimální investici do propagace, která činila 5 500 Kč. Řadu fanoušků se nám podařilo získat organicky. Na jeden publikovaný příspěvek pak průměrně zareagovalo 100 lidí.
Do soutěže o vstupenky na pražský veletrh FOR KIDS klient investoval jen 200 Kč. Tato akce přesto oslovila až 2 500 lidí, z nichž 300 na propagovaný příspěvek reagovalo. Vzrostla i návštěvnost stránky JasmineCZ.cz, a to díky zapojení sociální sítě do marketingového mixu – mile nás překvapil nárůst o celých 400 %.
Nejen díky placené reklamě, ale také zásluhou vhodně zvoleného obsahu (autentické fotky s aktuálním sdělením) byl pravidelně průměrný dosah stránky blízko hodnotám počtu fanoušků stránky. Díky placené reklamě některých příspěvků tato hodnota překonala počet fanoušků stránky i 3,5×.
Dobře spravované stránky na sociálních sítích vám zaručeně zvýší počet návštěvníků stránek i nových zákazníků. A nikdy není pozdě začít – pokud stále facebookové stránky nemáte, neváhejte, inspirujte se případovou studií a stejně jako my pro kočárky Jasmine je od začátku vybudujte.
Pokud váháte, zda vaše facebooková stránka plní svůj účel, inspirujte se naší případovou studií. Názorně ukazuje všechny kroky, které jsme pro Jasmine udělali, i to, jaké výsledky naše práce ve finále přinesla.




Žádný komentář k zobrazení