Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Případová studie: Kočárky od Jasmine už znají tisíce maminek
Mít vlastní facebookovou stránku, která by přivedla nové zákaznice – budoucí i novopečené maminky. S takovým přáním oslovil Včeliště prodejce moderních a kvalitních kočárků My Jasmine Trading s.r.o., jehož mottem jsou spolehlivost všestrannost, bezpečnost a funkčnost kočárků.
Stránka vznikala od samého základu
Facebook byl pro Jasmine i pro nás výzvou, jak dostat tohoto producenta kočárků do povědomí lidí. A začali jsme pěkně od podlahy… tedy od samotného založení stránky na sociální síti.
Na co jsme se na Facebooku Jasmine zaměřili:
- Vytvořili jsme klientovi facebookový profil, logo a sladili jsme veškerou grafiku do červené barvy.
- Pečlivě jsme vyplnili záložku s informacemi, kde se fanoušci stránky dozví všechny podstatné informace o firmě i sídle a najdou tu také potřebné kontakty.
- Do červené barvy jsme následně sladili vizuál stránek, grafiku, ale i reakce na komentáře návštěvníků stránek. Místo standardního „like“ jsme začali používat ikonku červeného srdíčka „super“.
- Víme, že příběhy přitahují, a tak jsme i pro My Jasmine Trading s. r. o. na Facebook sepsali příběh firmy.
- Zacílili jsme na ženy od 18 do zhruba 40 let, tedy potenciální/budoucí i současné maminky. A trefili jsme se. Největší zájem o stránku projevily ženy od 25 do 34 let.
- Zveřejňovali jsme převážně autentické a kvalitní produktové fotografie.
- Fanoušky jsme získávali pomocí placené reklamy či „zvaním“ uživatelů, kteří nějak zareagovali na příspěvky.
- Velký úspěch měla soutěž o vstup na pražský veletrh pro děti FOR KIDS, kde měl náš klient stánek.
Chcete na to jít jako Jasmine?
Pokud váháte, zda vaše facebooková stránka plní svůj účel, inspirujte se naší případovou studií. Názorně ukazuje všechny kroky, které jsme pro Jasmine udělali, i to, jaké výsledky naše práce ve finále přinesla.
Skvělé výsledky i s minimálním rozpočtem
Za pouhé dva měsíce vystoupal počet fanoušků stránky Jasmine na 1 000, a to i přes minimální investici do propagace, která činila 5 500 Kč. Řadu fanoušků se nám podařilo získat organicky. Na jeden publikovaný příspěvek pak průměrně zareagovalo 100 lidí.
Do soutěže o vstupenky na pražský veletrh FOR KIDS klient investoval jen 200 Kč. Tato akce přesto oslovila až 2 500 lidí, z nichž 300 na propagovaný příspěvek reagovalo. Vzrostla i návštěvnost stránky JasmineCZ.cz, a to díky zapojení sociální sítě do marketingového mixu – mile nás překvapil nárůst o celých 400 %.
Nejen díky placené reklamě, ale také zásluhou vhodně zvoleného obsahu (autentické fotky s aktuálním sdělením) byl pravidelně průměrný dosah stránky blízko hodnotám počtu fanoušků stránky. Díky placené reklamě některých příspěvků tato hodnota překonala počet fanoušků stránky i 3,5×.
Přečtěte si celou případovou studii
Dobře spravované stránky na sociálních sítích vám zaručeně zvýší počet návštěvníků stránek i nových zákazníků. A nikdy není pozdě začít – pokud stále facebookové stránky nemáte, neváhejte, inspirujte se případovou studií a stejně jako my pro kočárky Jasmine je od začátku vybudujte.
Chcete na to jít jako Jasmine?
Pokud váháte, zda vaše facebooková stránka plní svůj účel, inspirujte se naší případovou studií. Názorně ukazuje všechny kroky, které jsme pro Jasmine udělali, i to, jaké výsledky naše práce ve finále přinesla.
0 komentářů k zobrazení