skip to Main Content
Kafe a marketing s Karlem Dytrychem.

Karel Dytrych: Prozradím, co mi pomohlo, ale i podkoplo nohy

Pokud chcete strávit svůj čas vedle člověka, který je doslova nabitý pozitivní energií, a ještě skvěle rozumí marketingu, bingo! Karel Dytrych pro vás bude to pravé ořechové. Sejít se s ním můžete na akci Kafe a marketing, která se koná v úterý 29. října od 18 hodin v parádních prostorách Standard Cafe na Praze 1. A jak už název akce napovídá, při povídání s ním si můžete vychutnat voňavou kávu, která vás třeba nabudí k dalším a dalším dotazům.

100 km v nohách a 10 let zkušeností

„Jsem neustále pozitivní běhna a cestovatel s těžkou závislostí na kafi, srandě a podcastech,“ řekl nám o sobě Karel Dytrych. Možná právě proto přijal pozvání mezi milovníky online i offline marketingu, kteří dorazí z různých koutů republiky, aby se v jedné místnosti sešli u kávy. 

Karel Dytrych zasvětil práci v marketingu už 10 let. Během této doby si vybudoval pozici šéfa ve Freelo, kde pomáhá až desítkám tisíc lidí efektivně zorganizovat pracovní čas i projekty. Současně působí jako CEO ve Váš-hosting.cz. Kromě toho má na svědomí projekty jako Hlidam.to, Seo-servis.cz nebo Saaskari.cz. Jeho jméno znají ve firmách, jako jsou Nikon, Mountfield nebo Nedcon. 

Nástrahy a zádrhele Karla Dytrycha

Karel dnes patří mezi velmi úspěšné podnikatele, marketéry, kouče. Ne vždy to ale bylo tak snadné. Klacky Karel Dytrych běžně překračuje na svých cestách, pod nohami je už ale měl i v marketingu. A protože ví, že chybami se člověk učí, prozradí (nebo to z něj alespoň moderátor Josef Řezníček vytáhne), co se mu při cestě za úspěchem vymstilo nebo ho minimálně nepříjemně překvapilo. Inspirujte se tím, čím si zkušený marketér prošel. Zapište si do notesu nebo paměti otázky, které mu chcete položit, a přijďte koncem října na akci, která už třikrát zaplnila celou kavárnu.

Sejděte se s Karlem Dytrychem

Dorazte na fajn pokec u kafe, u kterého ještě načerpáte zkušenosti od ostatních markeťáků. Zarezervujte si svou židli vedle Karla Dytrycha včas. 

Sdílejte:

Patnáctiletá praxe v tvorbě různých textů mluví za vše. Copywriterka Lenka dokáže pomocí textů „prodat" vše od zápalek až po nové BMW. Textařinou žije už od střední školy, kdy propadla novinařině, psaní knihy a následně i marketingu.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top