Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Reknihy a marketing. Co stojí za úspěchem startupu s knížkami z druhé ruky
Bije vaše srdce pro knihy, minimalismus a marketing? Pak si už dnes zapište do diáře termín 20. 10. v 18:00, ať vám neuteče říjnové online Kafe a marketing. Jeho hostem bude jeden z nejmladších podnikatelů v ČR, knihomol a zakladatel Reknih Tadeáš Kula.
Byznys s knihami a přesahem
Jaké je podnikat od třinácti a ve dvaadvaceti založit startup, který je ziskový od první chvíle svého fungování? Co stojí za jeho úspěchem a jaký marketingový mix se Reknihám osvědčil? V říjnovém live streamu se těšíme na Tadeáše Kulu, kterému se podařilo propojit byznys, udržitelnost a lásku ke čtení.
Budeme se ptát…
- Jaké marketingové strategie Reknihám fungují?
- Které reklamní kampaně se (ne)povedly a s jakými výsledky?
- Kdo je cílovkou Reknih a co to znamená pro jejich marketing?
- Jak pohlíží na svou konkurenci?
- Kdo tvoří marketingový tým Reknih?
- Jakou roli hraje podpora investorů a jaké mají Reknihy cíle do budoucna?
Prostor pro otázky máte i vy
Dotazy na Tadeáše a jeho Reknihy pište moderátorovi akce Josefu Řezníčkovi buď předem na josef@vceliste.cz, nebo je směle pokládejte kdykoli přímo v průběhu vysílání formou komentářů. Dostane se na ně v druhé, diskuzní části Kafe a marketingu.
Těšíme se na vás 20. října v 18:00
Už teď víte, že si akci nechcete nechat ujít? Připomeneme vám ji e-mailem. Rezervujte si zdarma své virtuální křesílko v první řadě.
0 komentářů k zobrazení