Logo Včeliště
DomůBlogSEOHloubkové články- Novinka od Google
Ruka na klávesnici notebooku s otevřeným webovým prohlížečem zobrazujícím obsahovou stránku.

Hloubkové články- Novinka od Google

Před třemi dny představil vyhledávač Google zajímavou novinku, takzvané hloubkové články, které se budou zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Zatím pouze pro anglickou verzi vyhledávače Google nově nabízí pro některá hledaná slova a spojení graficky odlišené a zvýrazněné „in-depth articles“, které do hloubky popisují dané téma.

Google tvrdí, že i když většina lidí hledá na internetu pouze rychlé odpovědi, asi 10% uživatelů pátrá po obsáhlých a kompletních příspěvcích s mnoha informacemi na dané téma. To je podle vyhledávače dobrý důvod, proč představit tuto novou funkci. První speciálně označený detailní obsah uvidíme ve výsledcích vyhledávání již během několika málo dnů. Sice zatím ne u nás v České republice, ale pokud se hloubkové články osvědčí, je jenom otázkou času, kdy se stejná věc rozšíří i k nám.

Jak budou hloubkové články rozpoznávány?

Google tvrdí, že hloubkové články budou vybírány algoritmicky. Jako majitelé stránky však můžeme vyhledávači pomoct, aby naše hloubkové články rozpoznal. A to například následujícími způsoby:

Takto hloubkové články vypadají ve výsledcích vyhledávání:

Hloubkové články- Novinka v Google

In-depth články jsou další malou změnou z dílny Google, která má pomoct zvýraznit kvalitní obsah na úkor méně kvalitního ve výsledcích vyhledávání. Jak se na tuto změnu díváte vy?

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napsat komentář: Pavel Ungr Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

2 komentáře k zobrazení

    1. Pavel: Díky za poznámku. Taky lze použít, ale když někdy použiji slovo stránkování, někteří si myslí, že mluvím o vytvoření nových podstránek, nebo o navigační liště, která mě přesunuje z první strany na druhou apod. Ale tady je to myšleno jako použití metadat.