[vc_row][vc_column][vc_column_text]Tón komunikace jsme si zde na blogu už představili, ale možná ne úplně dostatečně. Věnovali jsme se mu zatím pouze v několika článcích, a proto vás dnes čeká další díl z našeho seriálu na toto téma. V prvním článku jsme psali o tom, jakým způsobem tón komunikace zvolit. Uvažujete o tom, že si ho přečtete? Uvnitř textu na vás čekají tyto okruhy:
Dalším ze článků o tónu komunikace byl příspěvek, ve kterém jsme popisovali význam emocí, které vhodně zvolený tón komunikace má vyvolávat. Opět bych vám rád usnadnil proklik na článek a uveřejňuji zde seznam okruhů, které v něm naleznete:
V každém z výše zmíněných článků jsme nakousli, že tón komunikace se může výrazněji lišit. Nyní bychom vám rádi jednotlivé styly představili podrobněji.
Mezi hlavní druhy vhodných tónů komunikace se většinou řadí:
Pojďme se teď na jednotlivé druhy společně podívat.
Inovativní tón komunikace bude vhodný pro všechny společnosti, které něco vytvářejí a snaží se zákazníkům usnadnit život. Mezi takové společnosti patří například softwarové společnosti, různé agentury nebo firmy zabývající se vývojem mobilních aplikací. V komunikaci byste měli být struční - věty je lepší volit krátké a jasné. Dobré je používat běžný jazyk, kterým ve firmě komunikujete, a vyhnout se složitým tvarům slov či příliš odborným výrazům. Nechte za sebe mluvit zákazníky a za výsledky vaší práce reference apod.
Tento tón komunikace se bude hodit firmám, které prodávají či nabízejí dražší služby (nebo tak chtějí působit). Vhodný bude pro různé salóny krásy, masážní salóny, butiky nebo například pro [slovnik slovo="E-shop (e-obchod)"]e-shopy[/slovnik], které mají jako cílovou skupinu movité ženy. V tomto druhu komunikace je vhodné používat delší, zvučné věty s důrazem na jejich plynulost. Vhodné je používat hodně přídavných jmen a zároveň omezit použití akčních sloves. Ženy si chtějí při nákupu představovat a nechtějí být rušeny či manipulovány do nákupu. V textech se snažte vyvarovat popisům, jak zboží funguje. To v tomto případě na ženy z této cílové skupiny příliš neplatí.
Energický tón komunikace využijí různá fitness centra a stránky zaměřené na cvičení. Kromě toho je vhodný pro weby zaměřené na mládež a zejména na mladé slečny. Dále se bude hodit pro všechny stránky, které se zabývají zábavou či případně [slovnik slovo="Sociální sítě"]sociálními[/slovnik] aplikacemi apod. Používejte krátké věty, akčně orientované odrážky. Používejte rychlý a vtipný jazyk. Podobný například jazyku, který se využívá v komiksech.
Zapomeňte na lingvistická pravidla - puberťáci se o ně nezajímají. Pokud prodáváte skateboardy nebo vytváříte hry pro náctileté, komunikujte jazykem, jakým komunikují oni sami. Jedině tak máte šanci je oslovit.
Pojišťovny, různé kurzy, školy nebo třeba hostingové společnosti. U všech těchto subjektů je třeba vysoká spolehlivost a mělo by to být cítit i z tónu komunikace. Používejte slova, která vaše čtenáře zahřejí, ubezpečí a utvrdí v tom, že se s vámi budou cítit skvěle. Vyvarujte se příliš výrazným, emotivní výrazům. Ty na potřebných vlastnostech textu naopak ubírají.
V článku jsme vám představili nejčastější druhy tónu komunikace. Existuje jich samozřejmě nekonečné množství druhů, ale pro představu by vám těchto pět mělo stačit. Teď už záleží na vás, jak s informacemi naložíte. Znáte dobře svoji cílovou skupinu? Pokud ano, zkuste vymyslet vhodný tón komunikace přímo pro ni. Podívejte se, jakým způsobem na internetu vaše cílovka komunikuje, a snažte se přizpůsobit. Vaše texty poté budou mnohem přesvědčivější.
Líbil se vám článek? Pokud ano, sdílejte ho, prosím. Díky za pozornost.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vcex_spacing][vc_cta h2="Jak na tón komunikace" txt_align="center" add_button="bottom" btn_title="Stáhnout cvičení" btn_style="outline-custom" btn_outline_custom_color="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_background="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_text="#ffffff" btn_shape="square" btn_size="lg" btn_align="center" btn_link="url:https%3A%2F%2Fvceliste.cz%2Fprizpusobte-ton-komunikace-lidem-na-socialnich-sitich%2F|title:St%C3%A1hnout%20cvi%C4%8Den%C3%AD|target:%20_blank|" css=".vc_custom_1538394819890{background-color: #f9f9f9 !important;}"]Stáhněte si praktická cvičení tónu komunikace a získejte si své klienty.[/vc_cta][vcex_spacing size="15px"][/vc_column][/vc_row]
Žádný komentář k zobrazení