skip to Main Content

Jednotlivé druhy tónu komunikace

Tón komunikace jsme si zde na blogu už představili, ale možná ne úplně dostatečně. Věnovali jsme se mu zatím pouze v několika článcích, a proto vás dnes čeká další díl z našeho seriálu na toto téma. V prvním článku jsme psali o tom, jakým způsobem tón komunikace zvolit. Uvažujete o tom, že si ho přečtete? Uvnitř textu na vás čekají tyto okruhy:

Přečíst celý článek

7 otázek, které si musíte položit, pokud chcete dělat obsahový marketing skvěle

Obsahový marketing, tak jak ho prezentujeme my, není žádnou tajemnou technikou, která vám bezpracně přinese okamžité výsledky. Je tomu přesně naopak. V obsahovém marketingu jsou výsledky vidět pomalu a jejich úspěch je do velké míry závislý na vašem odhodlaní a vašich pravidelných činnostech.

V dnešním článku vám představím 7 nejdůležitějších otázek,  na které musíte bezpodmínečně znát odpověď, než vaši obsahovou strategii vypustíte do světa. Nebudu vás tedy dnes vůbec zdržovat a pojďme rovnou na věc.

Přečíst celý článek
Back To Top