Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala, který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci.
Rejnoci v RAYNETu se také věnují ve velkém videoobsahu, na jejich webu najdete spoustu edukativního obsahu přístupného zdarma. Jaké byly začátky natáčení videí a jak vypadal výsledek, když práci svěřili profesionálnímu studiu?
Řeč přišla taky na e-mailing – Martin upozornil na tonalitu společnou pro celou firmu a jak lidský přístup zjednoduší navázání kontaktu na rozdíl od „standardních“ e-mailů.
Na závěr Martin ukázal, jak v RAYNETu pracují s marketingovým trychtýřem, který jim pomáhá při rozhodování, kolik investovat do reklamy na internetu.
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Žádný komentář k zobrazení