skip to Main Content
Kafe a marketing s Ruslanem Skopalem

Kafe, trenýrky a marketing. V září se uvidíme s Ruslanem Skopalem

Trenýrkárna.cz je jedničkou na českém trhu s pánským spodním prádlem. Všechno, co jí funguje a nefunguje v marketingu, podrobně probereme s jejím CEO Ruslanem Skopalem v zářijovém live streamu. Nalaďte si nás online 29. 9. v 18 hodin.

Cesta úspěšného e-shopu se spodním prádlem

Už přes deset let se zakladatelé Trenýrkárny nebojí vysokých cílů.  Základní čísla, jako jsou počty objednávek nebo obrat, spolu s tipy a zkušenostmi z praxe nám představí Ruslan Skopal, který před třinácti lety zkusil s kolegou prodávat trenýrky a dnes řídí největší český e-shop s pánským spodním prádlem.

Co nás bude zajímat?

  • Marketing na sociálních sítích a spolupráce s influencery
  • Interní vs. externí marketingový tým
  • Radio a media plán, blog a SEO
  • Expanze do zahraničí a náročnost rebrandingu
  • Offline marketing a kamenné prodejny

Ptejte se i vy

Poté co moderátor Kafe a marketingu Josef Řezníček našeho hosta vyzpovídá, přichází řada na vás a vaše otázky. Neváhejte se zapojit do diskuze. Otázky můžete Ruslanu Skopalovi pokládat kdykoli v průběhu vysílání formou komentáře pod videem.

Už máte akci v diáři? Uvidíme se 29. 9. v 18 hodin

Sejdeme se jako vždy online. Vstup je zdarma. Dejte nám vědět, jestli vám máme držet virtuální křesílko.

Sdílejte:

Martinu baví skvělé texty: číst je, psát, brousit k dokonalosti. Poradí si s pravopisnými i stylistickými záludnostmi, zároveň nevypíná copywriterský zrak.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top