Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingKteré marketingové konference nesmíte v roce 2019 minout – II. část
Prezentace na marketingové konferenci s přednášejícím a publikem v pozadí

Které marketingové konference nesmíte v roce 2019 minout – II. část

Marketing je odvětvím, které si neustále žádá další a další vzdělávání, orientaci v novinkách a získávání zkušeností. Načerpejte novou energii na marketingových konferencích – sepsali jsme pro vás seznam těch nejzajímavějších, které se budou konat v druhé polovině roku 2019.

Nekonference 2019 – 5. června, Brno

Kam dorazit: Impact Hub v Cyrilské ulici v Brně

V kolik se akce koná: 8:00–17:00

Téma Nekonference: Letošním tématem jsou Faily nad zlato. Řečníci vám naopak od jiných konferencí prozradí, co se jim slušně řečeno moc nepovedlo – což je někdy i důležitější než slyšet, kde se zadařilo. Všichni e-shopaři a markeťáci mají účast povinnou.

Koho tu uvidíte: Na Nekonferenci dorazí Andy Pavelcová, která s týmem dalších nadšenců rozjela projekt fitfabstrong.cz. Skvělé téma s názvem „Co se pokendí při migraci webu aneb jak přijít o tržby během 1 dne“ na akci rozebere Vladimír Trevisan. O zpětné vazbě, která je v marketingu nesmírně důležitá, bude mluvit Jan Kotek z Heureky.

Více informací naleznete zde.

Ženy v byznysu – 14. června, Praha

Kam dorazit: Etnosvět Praha, ulice Lagerova

V kolik se akce koná: 9:00 – podle chuti

Téma konference: Čeká vás řada přednášek, které se věnují bez zbytečné omáčky praxi. Jak už název napovídá, témata budou zaměřeny na ženy, dozvíte se tedy například i to, jak hospodařit s časem a podnikat, když se vám batolí nový člen rodiny.

Koho tu uvidíte: Evu Čejkovou Vaškovou, který vám poví o svých úspěších a prohrách v podnikání, Kateřinu Tygl, specialistku na digitální marketing, nebo Vandu Horáčkovou Seidlovou, která vám prozradí, jak rozjet podnikání s dětmi.

Více informací naleznete zde.

Marketing Mix Praha – 19. září, Praha

Kam dorazit: Kongresové centrum Artemis v Praze na Karlíně

V kolik se akce koná: 9:00–17:00

Téma konference: Veletrh zaměřený na reklamu, marketing a polygrafii se v Praze koná již po dvanácté. Těšit se můžete na konference nazvané Úspěšný web a Digistrategie na téma online marketing. Zúčastnit se můžete i přednášek, prezentací a networkingu.

Více informací naleznete zde.

PPC Restart – 3. října, Praha

Kam dorazit: Divadlo pod Palmovkou v Praze 8

V kolik se akce koná: 9:00–17:00

Téma konference: Celodenní konference je zaměřena na placenou reklamu, což ocení hlavně majitelé webů, e-shopů, marketingoví manažeři, analytici, online marketéři, ale i agenturní konzultanti a freelanceři.

Více informací naleznete zde.

Marketikon 2019 – 3. října, Plzeň

Kam dorazit: DEPO2015 v Presslově ulici v Plzni

Téma konference: Zatímco loňský Marketikon nesl podtitul Start a restart, ten letošní se jmenuje Zisk a nezisk. Při této největší marketingové konferenci v západních Čechách si užijete dostatek přednášek, workshopů, diskusí a budete mít šanci narazit na skvělé obchodní příležitosti.

Více informací naleznete zde.

CopyCamp – datum se připravuje, Praha

Kam dorazit: konkrétní místo v Praze bude upřesněno

V kolik se akce koná: konkrétní datum bude upřesněno

Téma konference: CopyCamp je ve světě marketingu a obzvláště copywritingu již známý. Však se letos bude konat už 10. ročník této akce! Pokud tedy žijete psaním, dorazte si vyslechnout přednášející!

Více informací naleznete zde.

Performance 2020 – říjen 2019 (den bude upřesněn), Praha

Kam dorazit: konkrétní místo v Praze bude upřesněno

V kolik se akce koná: říjen 2019 (konkrétní datum bude upřesněno)

Téma konference: V pořadí již třetí konference zaměřená na PPC kampaně a výkonnostní marketing. Specifická je svou neformálností, na níž je založená. V pohodové atmosféře tu budou přednášet zástupci nejvýraznějších značek světa, Prostor je připravený pro více než 400 účastníků.

Koho tu uvidíte: Program se připravuje.

Více informací naleznete zde.

Emailing 2020 – říjen 2019 (den bude upřesněn), Praha

Kam dorazit: konkrétní místo v Praze bude upřesněno

V kolik se akce koná: říjen 2019 (konkrétní datum bude upřesněno)

Téma konference: 4. ročník konference o e-mailové komunikaci v České republice. Stejně jako loni vás určitě účastníci zasvětí do know-how těch nejvlivnějších odborníků z celého světa, trendů v e-mail marketingu i témat, která tímto odvětvím hýbou v současné době. Vyslechnout si budete moci také zahraniční hosty, a to díky simultánnímu překladu v sále.

Více informací naleznete zde.

Social Restart – 7. listopadu, Praha

Kam dorazit: Divadlo pod Palmovkou v Praze 8

V kolik se akce koná: 9:00–17:00

Téma konference: Konference zaměřená na marketing na sociálních sítích. Užitečné informace si odsud odnesou hlavně provozovatelé webů, majitelé e-shopů a ti, co se se zabývají analytikou v online i offline marketingu.

Více informací naleznete zde.

Víte o dalších zajímavých akcích?

Pokud jste se dočetli nebo doslechli o dalších konferencích, přednáškách a podobných akcích, které by mohly být dalším lidem přínosem, dejte nám o nich vědět. Těšíme se!

Raději se vzděláváte v teple domova?

Pokud nemáte čas obrážet konference a radši byste se vzdělávali doma po večerech, máme pro vás řešení. Vyzkoušejte Akademii Včeliště, kterou jsme pro vás připravili.

Honza je všetečný detailista, korektury jsou pro něj tedy nejen prací, ale také posláním a hrou. Literatura je jeho koníčkem, prací i předmětem výzkumu.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení