Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Květnové Kafe a marketing rozehraje Filip Černý z Kytary.cz
Kytary.cz působí ve třinácti zemích a dosahují miliardového obratu. Jak se jim to podařilo, ale i jakých přešlapů se po cestě dopustili, o to se s námi 31. května v 18:00 podělí Filip Černý, marketingový ředitel jedničky na trhu s hudebními nástroji.
Co stojí za úspěchem mezinárodní značky Kytary.cz?
Filip Černý řídí marketing Kytary.cz už víc než deset let. Na květnovém Kafi a marketingu, které probíhá jako vždy online, nás nechá nahlédnout do zákulisí rozmanitého marketingového mixu, a to včetně čísel, strategií, úspěchů i nezdarů.
Konkrétně nás bude zajímat:
- Jaký přínos mají pro obsahový marketing Kytary.cz videopořady na YouTube a hudební magazín Frontman?
- Jak jim funguje e-mailing a PPC?
- Co je překvapilo při expanzi do zahraničí a které postupy z ČR nešlo kopírovat?
- Jaké jsou výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení a zapojení do marketplace?
Otázky na Filipa Černého si nachystejte i vy
V první části online streamu vyzpovídá Filipa moderátor akce Josef Řezníček, v druhé části se můžete našeho hosta na cokoliv zeptat vy. Využijte této jedinečné příležitosti a zapojte se do diskuze.
Připravte si otázky buď předem (můžete je poslat na josef@vceliste.cz), nebo je napište kdykoli v průběhu vysílání – tak, jak vám přijdou na mysl – rovnou pod video na Facebooku či YouTube.
Smršť marketingové inspirace online a zdarma
Kafe a marketing pro vás chystáme jako vždy zdarma. Nalaďte si nás online a inspirujte se marketingovými fígly těch nejlepších. A pokud chcete z live streamu vytěžit maximum, nebojte se klást vlastní zvídavé otázky.
Sejdeme se online 31. května v 18:00
Potvrďte prosím svou účast, budeme vám držet virtuální židli a před zahájením akce vám pošleme e-mail, aby vám vysílání neuteklo.
0 komentářů k zobrazení