skip to Main Content
Kafe a marketing Kytary.cz

Květnové Kafe a marketing rozehraje Filip Černý z Kytary.cz

Kytary.cz působí ve třinácti zemích a dosahují miliardového obratu. Jak se jim to podařilo, ale i jakých přešlapů se po cestě dopustili, o to se s námi 31. května v 18:00 podělí Filip Černý, marketingový ředitel jedničky na trhu s hudebními nástroji.

Co stojí za úspěchem mezinárodní značky Kytary.cz?

Filip Černý řídí marketing Kytary.cz už víc než deset let. Na květnovém Kafi a marketingu, které probíhá jako vždy online, nás nechá nahlédnout do zákulisí rozmanitého marketingového mixu, a to včetně čísel, strategií, úspěchů i nezdarů.

Konkrétně nás bude zajímat:

  • Jaký přínos mají pro obsahový marketing Kytary.cz videopořady na YouTube a hudební magazín Frontman?
  • Jak jim funguje e-mailing a PPC?
  • Co je překvapilo při expanzi do zahraničí a které postupy z ČR nešlo kopírovat?
  • Jaké jsou výhody a nevýhody vlastního e-shopového řešení a zapojení do marketplace?

Otázky na Filipa Černého si nachystejte i vy

V první části online streamu vyzpovídá Filipa moderátor akce Josef Řezníček, v druhé části se můžete našeho hosta na cokoliv zeptat vy. Využijte této jedinečné příležitosti a zapojte se do diskuze

Připravte si otázky buď předem (můžete je poslat na josef@vceliste.cz), nebo je napište kdykoli v průběhu vysílání – tak, jak vám přijdou na mysl – rovnou pod video na Facebooku či YouTube.

Smršť marketingové inspirace online a zdarma

Kafe a marketing pro vás chystáme jako vždy zdarma. Nalaďte si nás online a inspirujte se marketingovými fígly těch nejlepších. A pokud chcete z live streamu vytěžit maximum, nebojte se klást vlastní zvídavé otázky.

Sejdeme se online 31. května v 18:00

Potvrďte prosím svou účast, budeme vám držet virtuální židli a před zahájením akce vám pošleme e-mail, aby vám vysílání neuteklo.

Sdílejte:

Martinu baví skvělé texty: číst je, psát, brousit k dokonalosti. Nejlíp jí to jde nad šálkem cappuccina. Poradí si s pravopisnými i stylistickými záludnostmi, zároveň nevypíná copywriterský zrak. Věří, že v detailech je síla.

Nechtěla by žít ve světě bez knih a palačinek. Miluje ticho, ráda se toulá venku a vždycky má u sebe aspoň jeden zápisník. A někdy i tužku.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back To Top