Logo Včeliště
DomůBlogSEOPeriodická tabulka SEO faktorů od Včeliště.cz

Periodická tabulka SEO faktorů od Včeliště.cz

Pokud vám připadá, že je optimlizace pro vyhledávače (SEO) příliš komplikovaná a složitá záležitost  a nikdy jí nebudete schopni porozumět, nezoufejte!  My ve Včelišti jsme se na něj podívali trochu vědecky a vytvořili infografiku, takovou periodickou tabulku SEO faktorů, která vám v přehledné formě představí onpage i offpage faktory ovlivňující SEO.

Prvky jsou v infografice bodovány podle toho, jakou mají pro SEO důležitost, najdete v ní jak velmi pozitivní faktory (např. kvalita, rychlost a struktura webu), tak i ty, které vám naopak mohou uškodit (překrývání, spam, placené odkazy apod.).

Pokud se do optimalizace pro vyhledávače chcete pustit naplno, proč to nezkusit pomocí našeho SEO školení? Do začátků se svým SEO snažením si prozatím alespoň pamatujte, že žádný z prvků nemůže fungovat samostatně a teprve vhodnou kombinací několika pozitivních faktorů zvýšíte své šance na úspěch – a infografika už vám osvětlí více...

tabulka seo prvků infografika
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napsat komentář: Lýdie Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

1 komentář k zobrazení

  1. Zdravím,

    Tahle periodika tabulka se mi moc líbí. Jen bych tam ještě možná doplnila sémantickou správnost konkrétně html značek, jako vizte rozdíl třeba strong a bold. Jinak to snad nemá ani chybu...