Společnost FitnessDK, která provozuje fitness centrum, kamennou prodejnu a e-shop s výživovými suplementy či pomůckami na cvičení, chtěla svým zákazníkům poskytnout lepší zážitek při hledání informací a zjednodušit jim výběr produktů. Na nás tedy bylo připravit návrh atraktivního a přehledného webu.
Aby byl výsledek vynikající a hlavně funkční, byla zapotřebí komplexnější spolupráce a několik fází procesu:
V první fázi jsme se podrobně seznámili s projektem, zanalyzovali konkurenci a vyzpovídali majitele i zákazníky. Následně jsme zjišťovali, kam a jak často lidé nejvíce klikají, a zkoumali průchodnost webem. Ve třetí fázi přišel čas na důkladnou analýzu klíčových slov a ve finále jsme navrhli drátěné modely, na jejichž základě jsme v součinnosti s grafikem, programátorem i klientem nový web připravili a spustili.
Výhody, které nový e-shop uživatelům nyní přináší, jsou například tyto:
Také klient zaznamenal velká pozitiva v podobě nárůstu objednávek, tržeb i konverzního poměru.
Protože ve FitnessDK byli s výsledkem více než spokojeni, naši spolupráci jsme rozšířili. Následovala komplexní marketingová strategie, která přinesla například 21% nárůst CTR u PPC kampaní. Klientovi jsme pomohli také rozjet sociální sítě a e-mailový i obsahový marketing. Všechny tyto aktivity se vzájemně podporují a poskytují FitnessDK významné místo mezi fitness e-shopy.
Pokud chcete zjistit více o redesignu e-shopu FitnessDK, prozkoumat ukázky a seznámit se s konkrétními výsledky, stáhněte si případovou studii. Můžete sami porovnat stav před a po.
Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.
Žádný komentář k zobrazení