skip to Main Content
Případová studie: zvýšení tržeb díky redesignu.

Případová studie: Jak redesign zvýšil e-shopu roční tržby o 62 %

Společnost FitnessDK, která provozuje fitness centrum, kamennou prodejnu a e-shop s výživovými suplementy či pomůckami na cvičení, chtěla svým zákazníkům poskytnout lepší zážitek při hledání informací a zjednodušit jim výběr produktů. Na nás tedy bylo připravit návrh atraktivního a přehledného webu.

Jak na funkční web

Aby byl výsledek vynikající a hlavně funkční, byla zapotřebí komplexnější spolupráce a několik fází procesu:

  1. sběr informací
  2. analýza chování návštěvníků
  3. analýza klíčových slov a návrh nové struktury
  4. návrh webu
  5. příprava a spuštění

V první fázi jsme se podrobně seznámili s projektem, zanalyzovali konkurenci a vyzpovídali majitele i zákazníky. Následně jsme zjišťovali, kam a jak často lidé nejvíce klikají, a zkoumali průchodnost webem. Ve třetí fázi přišel čas na důkladnou analýzu klíčových slov a ve finále jsme navrhli drátěné modely, na jejichž základě jsme v součinnosti s grafikem, programátorem i klientem nový web připravili a spustili.

Spokojenost na obou stranách

Výhody, které nový e-shop uživatelům nyní přináší, jsou například tyto:

  • sjednocený vzhled webu
  • kratší cesta do kategorie i k produktu
  • jasnější struktura a jednodušší přechod mezi kategoriemi
  • vhodné filtrování v kategoriích

Také klient zaznamenal velká pozitiva v podobě nárůstu objednávek, tržeb i konverzního poměru. 

Nový web odstartoval cestu efektivního marketingu

Protože ve FitnessDK byli s výsledkem více než spokojeni, naši spolupráci jsme rozšířili. Následovala komplexní marketingová strategie, která přinesla například 21% nárůst CTR u PPC kampaní. Klientovi jsme pomohli také rozjet sociální sítě a e-mailový i obsahový marketing. Všechny tyto aktivity se vzájemně podporují a poskytují FitnessDK významné místo mezi fitness e-shopy.

Pokud chcete zjistit více o redesignu e-shopu FitnessDK, prozkoumat ukázky a seznámit se s konkrétními výsledky, stáhněte si případovou studii. Můžete sami porovnat stav před a po.

Jak vypadala tvorba nového webu?

Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.

Sdílejte:

Katka ve Včelišti působí jako obsahový stratég a copywriter. Každou větu převrátí naruby a zase zpátky, než s ní je spokojená.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top