Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingVydali jsme nový e-book: Naše Ultimátní příručka copywritingu vás dostane do kolen
Obálka e-booku Ultimátní příručka copywritingu s psacím strojem na oranžovém pozadí.

Vydali jsme nový e-book: Naše Ultimátní příručka copywritingu vás dostane do kolen

Patříte mezi zkušené nebo začínající copywritery? Milujete hru se slovy a texty jsou vaším denním chlebem? Pak určitě nepohrdnete naším novým e-bookem, který je výsledkem několika dlouhých týdnů tvrdé práce! Připravili jsme pro vás přes 80 stran užitečných tipů, praktických informací, ale i rad zkušených copywriterů, kteří povýšili psaní na uměleckou disciplínu.

Tento e-book ocení každý, komu není naše mateřština cizí, chce přilákat nové čtenáře a zákazníky nebo s autorskou činností teprve začíná a neví, co všechno tato královská disciplína obnáší. Tvorba kvalitních a obsahově vyvážených textů je pro někoho pouhopouhou zábavou, pro jiného celoživotním posláním. Na kterou stranu oné pomyslné barikády se řadíte vy?

Na co se můžete těšit?

Víte, že slova jsou vůbec tím nejpřesvědčivějším prostředkem současnosti a že pomocí nich dokážete přesvědčit prakticky kohokoli k čemukoli? Stačí jen vědět, jak volit správné obraty a kterak je vedle sebe skládat. A právě tomuto umění bude věnována první část našeho e-booku. Poradíme vám, jak kvalitně texty sepsat, čeho se naopak vyvarovat a na co klást extrémní důraz. Jednotlivé kapitoly jsou tematicky členěny do větších celků a poskytují ucelený pohled na problematiku copywritingu.

Ovšem nenechte se mýlit. Náš e-book není určen výlučně copywriterům, inspiraci, ale i praktické rady při výběru copywritera v něm naleznou všichni, kdo se zajímají o kvalitní obsahový marketing a činnosti s ním spojené.

Úvodní kapitoly e-booku jsou určeny zejména začínajícím copywriterům, jež se chtějí zařadit k úspěšným autorům. Aby svého cíle dosáhli, musí svůj písemný projev vyšperkovat do posledního detailu. K tomu jim pomůže přehled nejčastějších gramatických a stylistických chyb, ale i tipy na persvazivní techniky, kterými mohou své čtenáře dostat tam, kde je doopravdy chtějí mít.

Další kapitoly jsou věnovány samotnému procesu výběru copywritera, který se v žádném případě nevyplatí podceňovat. Pokud byste totiž sáhli „vedle“, může se vám nekvalitní copywriter pořádně prodražit. Proto vám poradíme, jak kvalitního copywritera vybrat a především, co všechno by měl takový profesionální pisálek ovládat.

Závěr tohoto e-booku je potom věnován speciálním tipům a radám, které ocení jak začínající copywriteři, tak jejich zkušenější kolegové. Tak či tak se ale máte na co těšit!

Odhalte s námi tajemství kvalitního copywritingu ještě dnes!

Stáhněte si náš zbrusu nový e-book, který jsme pro vás napěchovali vším, co jste chtěli o kvalitním copywritingu vědět, a třeba už dnes se zařaďte mezi uznávané copywritery nebo známé autory! Nechte se vtáhnout do unikátního světa copywritingu a zjistěte, proč je pro řadu copywriterů jejich tvorba nikoli prací, ale jedinečným posláním, jež je naplňuje v celé své šíři! A mimochodem – víte, že slůvko „ultimátní“ čeština vůbec nezná? Proč jsme ho tedy použili, a to dokonce rovnou do titulku našeho e-booku? Protože jsme přeci rebelové a ne nějací konzervativní jazykovědci! 🙂

Získat Ultimátní příručku copywritingu

Populární příručka pro copywritery vám prozradí, jak získat první zkušenosti, se kterými prohřešky se dennodenně setkáváme.

Copywriterka a obsahová specialistka ve Včelišti. Psaní je pro ní posláním a životní náplní.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení