Logo Včeliště
DomůBlogSEOZavedená doména není zárukou vysokých pozic
Ruce na klávesnici s grafickými prvky symbolizujícími webovou migraci a programování.

Zavedená doména není zárukou vysokých pozic

Před několika dny vyšlo zajímavé video od Matta Cuttse z Google, ve kterém hovoří o situaci, kdy stará doména s velkou autoritou není zárukou stálých a zaručených pozic ve výsledcích vyhledávání. Většinou slyším kolem sebe naříkání nových stránek, které nemohou překonat ve vyhledávači podstránky zavedených a starých projektů. Proto je zajímavé zamyslet se nad situací i z druhé stránky.

Matt ve videu říká, že můžeme mít zavedenou a starou doménu, ale ta postupem doby neudrží krok s ostatními novějšími stránkami, pokud nabízejí lepší uživatelskou zkušenost a mají přehlednější či kvalitnější design. Je proto důležité i starou a zavedenou stránku vylepšovat a měnit na základě aktuálních trendů, aby si udržela stávající pozice. Není dobré usnout na vavřínech.

Otázkou je, jak přesně Google toto dokáže zjišťovat a jestli je to spíš vize do budoucna, nebo již realita. Co si o tom myslíte vy? Napište nám do komentářů.

 

Získejte vyladěný marketing

Ve Včelišti vám pomůžeme vyladit marketing pro váš web či projekt. Ať už máte zájem o malou konzultaci nebo rozsáhlou strategii, jsme tu pro vás.

Více informací
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napsat komentář: Josef Řezníček Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 komentáře k zobrazení

  1. Dobrý den,

    rád bych se zeptal ohledně domény. Dopoučujete spíš tvar s www nebo bez www? Má to nějaký vliv na SEO? Myslím, že by to mohlo zajímat více čtenářů. Děkuji za radu.

  2. Petr: Je důležité určit si jednu variantu a tu mít všude na webu. Tu druhou přesměrovat na hlavní zvolenou variantu. Z hlediska SEO je to pak jedno, jakou variantu zvolíte. Vliv může mít uživatel, který je na nějakou variantu zvyklý. Obecně bych preferoval jako návštěvník variantu s www tam, kde je název krátký a bez www, kde je název domény dlouhý. Ale to už se příliš netýká SEO.