Logo Včeliště
DomůO násJan Vašků

Jan Vašků

Obsahový stratég

Honza umí díky svému strategickému přístupu a nadšení pro obsahový marketing nejen dosáhnout cílů svých klientů, ale také překračovat jejich očekávání. Jeho zkušenosti se strategickým plánováním a tvorbou obsahu mu umožňují pohotově reagovat na měnící se potřeby trhu a účinně tak přizpůsobovat strategie pro dosažení optimálních výsledků.

Jeho cílem je, aby svým klientům přinášel skutečnou hodnotu a pomáhal jejich podnikání růst. I proto se Honza snaží neustále vzdělávat, rozvíjet a vymýšlet inovativní přístupy k obsahovému marketingu. A protože miluje příběhy, ve volném čase se snaží zkrátit bezedný seznam položek filmového i knižního fanouška.

Kontaktujte mě
Tvořit smysluplný obsah je klíč k budování dlouhodobých vztahů s klienty a k úspěchu ve světě digitálního marketingu.
Motto Honzy

Honzovy superschopnosti

Honza umí bravurně identifikovat klíčové potřeby klientů při tvorbě obsahu tak, aby zaručeně oslovil jejich cílovou skupinu.
Díky svému analytickému myšlení a schopnosti interpretovat data dokáže efektivně měřit výkonnostní ukazatele a podle aktuálních potřeb pak upravovat nastavené strategie.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Honzovy články

Žena s lupou symbolizující hledání kariérních příležitostí v online marketingu.
29. 4. 2019
Online marketing je jako moře plné ryb. A pokud se chcete stát žralokem právě […]
Přečíst článek
Nápis 'Chatboti – módní trend, nebo efektivní nástroj?' na tyrkysovém pozadí
28. 3. 2019
Jeden z nejvyužívanějších buzzwordů poslední měsíců / několika let, to jsou chatboti. Takového chytrého automatického […]
Přečíst článek
Muž sedící před zdí s textem '7 tipů, jak proměnit návštěvníka webu ve spokojeného zákazníka' na obrázku.
13. 2. 2019
Vlastní webové stránky jsou dnes naprostou samozřejmostí pro každého, kdo to se svými […]
Přečíst článek
Tablet s grafy a statistikami pro měření výsledků obsahového marketingu pomocí UTM parametrů.
5. 2. 2019
Posuňte měření výsledků obsahového marketingu ještě o kus výše. Buďte efektivnější a využívejte pokud možno […]
Přečíst článek
Plachetnice na moři symbolizující úspěšnou cestu Včeliště v roce 2018.
16. 1. 2019
Někdo bilancuje na konci roku, my bilancujeme s rokem novým. Podívejte se spolu s námi, […]
Přečíst článek
Prezentace na marketingové konferenci s přednášejícím a publikem v pozadí
10. 1. 2019
Ať už jste v marketingu začátečníci, nebo máte tento obor v malíku, určitě si nenechte ujít […]
Přečíst článek
Poznámkový blok s grafy a poznámkami o konverzních sazbách a nákladech, praktický přehled infografik.
30. 10. 2018
Chcete-li poslat do světa vlastní infografiku, tedy jasné znázornění nějaké zajímavé informace či návodu, věnujte […]
Přečíst článek
Dva lidé plánující obsahový marketing s grafy a poznámkami na stole.
9. 10. 2018
Mít vlastní facebookovou stránku, která by přivedla nové zákaznice – budoucí i novopečené maminky. […]
Přečíst článek
Pozvánka na školení obsahového marketingu s ilustrací marketingových nástrojů a procesů.
4. 9. 2018
Chcete pravidelně vytvářet kvalitní obsah, který bude užitečný a přivede vám nové čtenáře, z nichž se v budoucnu […]
Přečíst článek
Černobílý obrázek včely na květu s textem o tvorbě bonusového obsahu.
16. 8. 2018
V dnešní, moderní době lidé přicházejí na chuť tak trochu jinému zahradničení. Náš […]
Přečíst článek
Infografika znázorňující propojení různorodých postav, symbolizující síťovou spolupráci v online marketingu.
28. 12. 2017
Konec roku je opět tady a s ním i pořádná dávka infografik, které jsme pro vás […]
Přečíst článek