Někdo bilancuje na konci roku, my bilancujeme s rokem novým. Podívejte se spolu s námi, co se nám v loňském roce povedlo, jaké změny u nás nastaly a na co jsme náležitě hrdí.
Do včelištího roje v roce 2018 přibylo hned několik pilných včeliček. Každá má na starosti něco trochu jiného, všechny ale spojuje láska ke své práci a disciplína při práci na dálku. Seznamte se s nováčky:
Znáte i další členy týmu? Zajímá vás náš příběh? Chcete vědět, proč si říkáme právě Včeliště? Stačí jeden klik a vše se hned dozvíte.
Jeden pracuje z kavárny, druhý od moře, třetí ze svého obýváku, čtvrtý třeba z horského střediska. Ve Včelišti jsou jen lidé, kteří dokonale ovládají práci na dálku. To ale neznamená, že se osobně nikdy nepotkáme. Kromě online porad prostřednictvím Hangoutu spolu jezdíme na výlety.
Loni jsme se například zkoulovali v Krkonoších. V červnu jsme spolu strávili dva dny v Praze, v říjnu jsme se zase vydali nejen za pivem do Plzně. V prosinci jsme si z očí do očí popřáli krásné Vánoce a zapili rok výborným svařákem v rozsvícené Praze.
Rok 2018 jsme hned několikrát zrekapitulovali svou práci pro klienty v případových studiích. Máme je tu pro vás, uvařte si kávu nebo čaj a začtěte se do nich:
Mezi nejčtenější články roku 2018 patřil ten březnový o GDPR. V něm jsme vám shrnuli, co vše je třeba pro splnění nařízení udělat a že se ho vlastně nemusíte ani tolik bát. Jak jste se s GDPR poprali vy? Dejte nám vědět do komentářů.
Úspěch u vás sklidil také článek, který vás naučil, jakých zásad se držet při psaní e-mailů – od toho, jak by vůbec měla vypadat vaše e-mailová adresa přes určení cíle e-mailu až po nezbytnou výzvu k akci.
Na blogu vás zaujal také článek o tom, jak správně měřit SEO. V něm jsme pro vás sepsali nejčastější způsoby, pomocí nichž se dají výsledky SEO měřit a vyhodnocovat.
Neschováváme se pouze za monitory svých počítačů. Několikrát do roka nás můžete vidět také offline. Zakladatele marketingové agentury Včeliště Josefa Řezníčka jste loni mohli vidět například na únorovém školení obsahového marketingu v Praze, kde přiblížil, jak má vypadat obsahová strategie firmy. Kromě toho poradil, jak vymýšlet správná témata pro úspěšný obsah, jak má vypadat profesionální e-mail marketing i to, jak vyhodnocovat výsledky.
Na květnovém Barcampu Kolín Josef předával své zkušenosti s řízením firmy na dálku. Účastníkům zprostředkoval také slova 14 svých pracovníků, kteří efektivně pracují na dálku více než 5 let.
V listopadu nám udělala radost velká účast na Semináři o copywritingu v Liberci. Josef Řezníček všechny přítomné seznámil s tím, jak vytvořit poutavé titulky i texty na web, sociální sítě, do e-mailu či na leták.
S hlavou Včeliště jste se mohli vidět také na akcích Marketing Mix v Praze a Brně, dále na konferenci Marketikon Plzeň 2018.
V prosinci jsme se rozhodli adoptovat skutečné včely z hmyzí říše. Koupili jsme úl a poprosili zkušeného včelaře Tomáše, aby se nám na svém pozemku u Tachova o náš roj postaral. Svým klientům jsme jako poděkování za spolupráci darovali k Vánocům adopční listinu na 100 včelek, aby věděli, že táhneme za jeden provaz a podílíme se spolu na dobrých věcech. O tom, proč jsme se rozhodli podpořit právě včely, se dočtete v článku zde.
Stejně jako v předchozích letech nehodláme polevit v práci pro naše klienty. Do počítačů budeme stále ťukat profesionální texty pro jejich web, sociální sítě nebo třeba e-mail marketing. A i nadále se s vámi chceme setkávat i offline. První příležitost k tomu budeme mít hned 24. ledna na Content marketingu v Praze, jehož jsme partnerem.
Svůj stánek s prezentací budeme mít také 29.–30. března na Czech Online Expo v Praze. Nebudeme chybět ani na dubnovém Pražském Barcampu nebo květnovém Barcampu v Kolíně.
Podívejte se na výběr dalších konferencí, přednášek či festivalů zaměřených na marketing, které se uskuteční v první polovině letošního roku. Určitě si najdete to, co vám nejvíc sedne.
Žádný komentář k zobrazení