Skvělý obsah sám o sobě nestačí. Klíčem k úspěšnému obsahovému marketingu je důkladná příprava a…
Celodenní školení vás dokonale zasvětí do obsahového marketingu
Ať už jste vlastníkem firmy, manažerem nebo specialistou na marketing, rozhodně si nenechte ujít nadcházející školení obsahového marketingu, které povede Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště. Přiblíží vám témata, o kterých chtějí vaši potencionální zákazníci číst na blogu, v e-mailech nebo na sociálních sítích a která můžete zpracovat třeba i formou videa.
Buďte vidět, udržte si stávající zákazníky a získejte nové!
Během školení se naučíte sestavit vlastní obsahovou strategii i postupy, díky kterým bude vaše firma či brand víc vidět. Máte jedinečnou možnost poznat ověřené metody z praxe, které uvidíte i na příkladech z vašeho podnikání.
„Přihlásila jsem se proto, abych získala ucelený pohled, jakým směrem se ubírat. Školení se mi líbilo, bylo pro mě velice prospěšné. Odnesla jsem si spoustu tipů, jak dále pokračovat. Ani jsem nečekala tak velký přínos. Mám spoustu konkrétních tipů, jak se zlepšovat, jakým článkům se věnovat, jak vyhodnocovat.“
Michaela Lexmaulová, účastnice školení
Kvalitní obsahový marketing se neobejde ani bez vyhodnocování výsledků. Podívejte se spolu s kolegy z branže, jaké nástroje jsou k vyhodnocování ideální, které metriky sledovat a od čeho se odpíchnout při zařazení obsahu do marketingového mixu.
Datum školení: 30. 5. 2019
Místo konání akce: Impact Hub Praha K10 (Koperníkova 10, Praha 2 – Vinohrady)
Školení začíná v 9.00
Celodenní školení vám kromě rozšíření znalostí přinese i bonusy navíc. Každý, kdo dorazí, získá:
- čerstvě vytištěnou knihu o obsahovém marketingu,
- veškeré slajdy ze školení,
- pracovní listy,
- výsledky testu, který vám prozradí, jak je na tom právě váš obsahový marketing.
„Asi tušíte, že obsah prodává, ale určitě vás překvapí, jak profesionálně se dá obsahový marketing dělat. Zjistil jsem, jak správně plánovat, tvořit, recyklovat obsah a propagovat ho. Už chápu, že je možné postavit úspěšnou firmu primárně na obsahovém marketingu.“
Michal Majgot, účastník školení
Pokud máte jakékoliv otázky z oblasti obsahového marketingu, připravte si je do svých zápisníků – bude pro ně vyhrazený prostor a všechny budou stoprocentně zodpovězeny.
A jedno doporučení na závěr: své místo si zajistěte co nejdříve, ať máte jistotu, že se na vás dostane. A rovnou si datum zakroužkujte ve svém diáři.
Nenechte si ujít školení obsahového marketingu
Školení obsahového marketingu může přinést výhody každému, kdo chce, aby jeho firma rostla. Pokud jste takovým člověkem právě vy, neváhejte a přihlaste se na den plný užitečných rad, který vám ukáže správný směr.
0 komentářů k zobrazení