Logo Včeliště
DomůO násJosef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel a marketingový specialista
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště. Když potřebuje dobít (nebo naopak vybít) baterky, přihlásí se na Spartan Race, vezme do ruky saxofon nebo sedne ke klavíru. Volného času ovšem nemá na rozdávání. Většinu si ho totiž schovává pro rodinu a své dvě děti.
Kontaktujte mě
Marketing + Včeliště = VSL
Motto Josefa

Josefovy superschopnosti

Josef se specializuje na vymýšlení marketingových strategií a směřování značek. Věnuje se také UX designu, SEO a analytice. Kolegům ve Včelišti pomáhá se posouvat a vzdělávat. Ostatní marketéry podporuje ve zlepšování jejich dovedností prostřednictvím přednášek, školení a odborných článků.
Na každý projekt se snaží dívat očima zákazníka a využít mnoha let svých zkušeností, během kterých už pomohl dělat lepší marketing stovkám firem. Vždy se snaží přijít s řešením, které klientovi pomůže dosáhnout vytyčeného cíle. Daří se mu to díky propojování neotřelých postupů s kreativními nápady a analytickým myšlením.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Konzultace

Rádi vám poradíme s vaším konkrétním problémem v marketingu.

Mám zájem o konzultaci

Josefovy články

Ruka osoby používající kalkulačku nad otevřenou příručkou s účetními dokumenty. Na stole jsou viditelné pastelové papíry a další kancelářské potřeby.
Stanovit si marketingový rozpočet je pro firmu stejně důležité jako vědět, kolik peněz […]
Přečíst článek
Osoba pracující na tabletu s grafem prodeje, plánování cesty zákazníka.
Když znáte nákupní cestu svých zákazníků, lépe porozumíte jejich potřebám. Díky tomu můžete […]
Přečíst článek
Náhled struktury webu na dvou monitorech, ukazující návrh webových stránek.
Chcete-li zvýšit konverze, snížit míru opuštění stránek a posílit svou online viditelnost ve vyhledávání, […]
Přečíst článek
Grafika s textem 'AI Overview' na bílém pozadí s žlutými šestiúhelníky.
Před několika dny spustil vyhledávač Google novou funkci AI Overviews (přehledy umělé inteligence) […]
Přečíst článek
Grafy a statistiky na monitorech, obchodní jednání v pozadí.
Pro řadu zákazníků nákup začíná na zbožových srovnávačích. E-shop, který tam chybí, jako […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s grafickými prvky symbolizujícími webovou migraci a programování.
Každá migrace webu s sebou nese určitou úroveň rizika. Při špatném provedení může znamenat ztrátu […]
Přečíst článek
Ruce na klávesnici s grafickými prvky e-mailů, symbolizující doručitelnost e-mailů.
V ideálním světě pošlete e-mail všem svým potenciálním zákazníkům a oni ho dostanou do […]
Přečíst článek
Říká se: Nesuď knihu podle obalu. Přesto všichni víme, že špatně zvolená obálka […]
Přečíst článek
Barevné figurky na schodech symbolizující různé marketingové persony.
22. 11. 2024
Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým […]
Přečíst článek
Lead nurturing vám pomůže rozvíjet personalizované B2B, ale i B2C vztahy s potenciálními zákazníky, a to […]
Přečíst článek
Máte web, ale nepřináší vám zákazníky? Trávíte spoustu času tvorbou obsahu, který ale […]
Přečíst článek
Osoba pracující na obsahu s tabletem a notebookem na dřevěném stole.
Máte web, ale nepřináší vám zákazníky tak, jak jste očekávali? Nebo vám nefunguje […]
Přečíst článek
1 2 16