Logo Včeliště
DomůO násKateřina Andrée

Kateřina Andrée

Copywriterka a obsahová specialistka
Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce. Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Kontaktujte mě
Nejkrásnější na světě nejsou věci, ale okamžiky
Motto Katky

Katčiny superschopnosti

Jako dvounásobná matka a zkušená eventová koordinátorka skvěle zvládá multitasking, plánování a organizaci projektů nebo akcí od A do Z.
Kvůli – nebo možná díky – nedostatku času se naučila být extrémně efektivní a snaží se neztrácet čas s věcmi, které nejsou nezbytně nutné.
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Katčiny články

Detail starého psacího stroje symbolizujícího preciznost v psaní čárek ve větě jednoduché.
Interpunkce ve větě jednoduché je velmi obtížná část pravopisu, která se nedá naučit […]
Přečíst článek
Rukopis na papíře a svázané dopisy, symbolizující jazykové chytáky a rozdíly mezi slovy 'vést' a 'vézt'.
Při vyslovení zní téměř stejně, jejich význam je však zcela odlišný. Jde o ošemetná […]
Přečíst článek
Při skloňování číslovky dva se lidé často nechají zviklat koncovkami podstatných jmen, což […]
Přečíst článek
Občas se setkáváme s otázkou, dle jakých pravidel se při oslovování a užívání zájmenných tvarů píší […]
Přečíst článek
Vypilované texty e-mailů jsou stejně důležité jako líbivá grafika. Možná ještě důležitější. Ke […]
Přečíst článek
Žena usmívající se vedle loga Kafe a Marketing a KB.
Obsah, který je atraktivní pro uživatele, je vyhledávači hodnocen jako zajímavý a užitečný. A platí […]
Přečíst článek
Internetové vyhledávače hrají hlavní roli v tom, k jakým informacím se uživatel dostane. Každý vyhledávač […]
Přečíst článek
Víte, jaké konkrétní brand prvky zakomponovat do e-mailů, aby se vaše firma stala pro e-mailové […]
Přečíst článek
Žena s blond vlasy na pozadí s nápisem Kafe & Marketing.
Rebranding je náročný a riskantní proces, kterého se firmy často bojí. Někdy je ale […]
Přečíst článek
Grafické znázornění e-mailových obálek s logem Dekovačka.cz na pozadí obrazovky.
Co kdybychom vám řekli, že existuje možnost získat kontakt na zákazníka, který jen […]
Přečíst článek
Žena s blond vlasy na pozadí s nápisem Kafe & Marketing.
Rebranding neznamená jen změnu názvu a vizuální identity. Mělo by jít o přeměnu celé firemní image a prodejního konceptu, s níž ruku v ruce půjde správná komunikace této transformace. Jinak se daleko nedostanete. Pojďme se společně podívat na několik případů z praxe, ať víte, jak rebranding (ne)dělat.
Přečíst článek
Ruka pracující na notebooku, symbolizující propojení e-mailingu s CRM systémem.
Dobře nastavený e-mailový marketing dokáže opravdu divy. A pokud ho propojíte s CRM systémem, můžete […]
Přečíst článek