Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.
Kromě copywritingu se věnuje obsahovým strategiím a kouzlit umí také v e-mailingových nástrojích. Zmíněná láska ke kávě a slovům ji přivedla k našemu projektu Kafe a marketing, který organizuje stejně perfektně jako svatby ve své svatební agentuře.
Téma umělé inteligence momentálně rezonuje snad ve všech odvětvích a nejinak je tomu v marketingu. Proto jsme do červnového dílu Kafe a marketing pozvali experta na AI Jana Romportla, aby nám prozradil, jak vidí AI v marketingu dnes a zítra.
V březnu jsme se u kafe potkali s Luborem Malým, který se více než 7 let aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Díky Luborovi jsme se dozvěděli, jak na tvorbu úspěšných HR kampaní, které vám přivedou přesně takové zaměstnance, jaké potřebujete.
Komplexní marketingová strategie přináší našim klientům vyšší efektivitu i nové zákazníky. V rámci dokumentu přicházíme s novými nápady, určíme, co (ne)funguje a na co je třeba se nejvíce zaměřit. U společnosti awin IT vyplynula ze strategie mimo jiné nutnost nové webové prezentace.
Připravili jsme pro vás minisérii nejzajímavějších poznatků z konference plné praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu. Dva díly už máme za sebou a také v tomto třetím určitě najdete překvapivé i užitečné informace. Tak jdeme na to.
Skvělé zaměstnance najdete díky efektivnímu HR marketingu. Jak na to, nám prozradí Lubor Malý, marketingový specialista a autor knihy HR marketing. Přijďte si s ním popovídat do nových prostor, kde si můžete zároveň pochutnat na skvělé kávě a výborných palačinkách.
Ani v novém roce marketingoví odborníci nezahálí a připravili si pro nás pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů z vlastní praxe. Tady je přehled toho nejzajímavějšího, co letošní jarní menu marketingových konferencí nabízí.
Konference plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu přinesla hodně aha momentů i překvapení v podobě rozdílných názorů a postupů. Něco málo jsme vám přednesli v první části této minisérie, dnes pokračujeme a tentokrát vplujeme do vod legislativy.
V lednu proběhla konference plná praktických návodů a reálných ukázek ze světa e-mail marketingu a my jsme na ní samozřejmě nemohli chybět. Dozvěděli jsme se, co komu (ne)funguje a co nás čeká a nemine v e-mailingovém roce 2023. A teď to zjistíte i vy.
V listopadu jsme si dali kafe s Adamem Dunovským z Brocastu. Společně s Josefem Řezníčkem probrali začátky i současnou podobu tohoto úspěšného a oceňovaného podcastu, o zákulisní informace tak rozhodně nebyla nouze.
Newslettery a automatizace jsou dvě klíčové oblasti e-mailového marketingu. Víte, které z nich jsou otevíranější a proklikovější? Včeliště už delší dobu sbírá data jednoho z klientů, které vám teď můžeme prezentovat.
Dá se podcast využít v podnikání? A jak s ním vůbec začít? To a mnoho dalšího nám prozradí Adam Dunovský, co-host podcastu Brocast, který v posledních letech získal několik cen, včetně 1. místa v anketě Podcast roku. S Adamem se sejdeme u kafe ve středu 30. listopadu.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.