Logo Včeliště
DomůO násOldřiška Hradcová

Oldřiška Hradcová

Vedoucí týmu sociálních sítí
Oli od malička slýchávala, že ze všeho nejlépe jí jde mluvení. Protože mluví pořád a s láskou. Už během studií ale zjistila, že dobře napsaný text je více než tisíc slov, a proto se vydala studovat žurnalistiku. Namísto novin ji však zlákal copywriting a hned poté propadla i sociálním sítím. Aby měla pádnou výmluvu, proč na nich tráví tolik času, vrhla se na kariéru v online marketingu. V současnosti tvoří obsah na sociální sítě své i klientské, spravuje firemní profily, nastavuje a optimalizuje kampaně a píše texty. Jakmile se z online světa odpojí, tráví čas nejraději procházkami po plážích u Černého moře, popíjením kávy a objevováním krás Bulharska, které se stalo jejím druhým domovem.
Kontaktujte mě
Způsob, jak začít, je přestat mluvit a začít dělat.
Motto Oldřišky

Oldřiščiny superschopnosti

Oli miluje plánování, a proto má vždy všechno dokonale zorganizované tak, aby zvládla dodržet domluvené termíny.
Mezi její přední talenty patří také budování kontaktů, takže je pro ni komunikace s klienty i uživateli na sociálních sítích hračka. A co hlavně, Oli je rozený realizátor, který s pečlivostí a odhodláním zajistí, aby se úkoly a projekty dotáhly do konce.
Sociální sítě

Poradíme vám, jak na profilech bavit sledující i prodávat.

Chci se na sítích prosadit
Copywriting

Připravíme texty, které vaše čtenáře přimějí k akci.

Chci mít super texty

Oldřiščiny články

Lidé diskutující nad grafy a statistikami na tabletech a noteboocích, zaměřeno na sociální sítě a online marketing.
Kdo dnes není na sociálních sítích, jako kdyby ani nebyl. A to platí nejen […]
Přečíst článek
Žena píše do zápisníku na stole s mobilním telefonem a tabletem, plánování obsahu pro sociální sítě.
Vymýšlet a vytvářet neustále nový obsah pro sociální sítě není jen náročné časově, ale je to také drahé. Firmy proto často publikují jen pár příspěvků do měsíce nebo svou aktivitu na sítích na určitou dobu zcela omezí. Tyto praktiky však nejsou ideální z hlediska algoritmu, který na většině platforem podporuje především profily přispívající pravidelně a dlouhodobě. V dnešním článku vám proto ukážeme, jak lze sestavit bohatý publikační plán na celý měsíc, aniž byste museli vymýšlet desítky různých témat. Celé kouzlo totiž spočívá v recyklaci obsahu.
Přečíst článek
Žena natáčející video pro sociální sítě pomocí mobilního telefonu a kruhového světla.
Jejich revírem jsou sociální sítě. Jejich tempo přidávání příspěvků je vražedné a jejich nepřítelem je tak maximálně algoritmus. O kom je řeč? O influencerech. Ústředních postavách takzvaného influencer marketingu, který vaší značce může na sociálních sítích zařídit úspěch. Přečtěte si, jak může spolupráce s influencery podpořit vaše podnikání, na kolik vás influencer marketing vyjde i jak ho vyhodnocovat.
Přečíst článek
Náhled na vytváření příspěvku na Facebooku s otázkou 'Co se vám honí hlavou?' a možnostmi přidání médií.
Ne nadarmo se říká, že obsah je král. S jeho pomocí můžete snadno vládnout […]
Přečíst článek
Pokud se dnes na některé ze sociálních sítí dělá byznys, pak je to bezpochyby Instagram. Ten se v posledních letech stal komplexní platformou, na které lidé sdílí svůj život, názory, inspiraci, vzdělávají sebe i ostatní, komunikují, baví se, ale také nakupují.
Přečíst článek
Osoba pracující na notebooku s otevřenou stránkou Facebooku, symbolizující tvorbu obsahu pro sociální sítě.
Proč se na sociálních sítích vyplatí tvořit obsah a ne jen dělat výkonnostní reklamy? Máme pro vás hned 6 důvodů, které vás přesvědčí.
Přečíst článek
Notebook zobrazující facebookový feed, který ilustruje fungování algoritmu sociální sítě.
Lámete si hlavu nad tím, proč se vaše facebookové příspěvky dostanou jen k malému zlomku vašich sledujících? Pravidla jejich zobrazování určuje algoritmus – a ten je čím dál nemilosrdnější.
Přečíst článek
Jak si usnadnit komunikaci s uživateli na sociálních sítích? Přečtěte si náš přehled užitečných rad pro komunikaci s fanoušky i hatery.
Přečíst článek
Ikony sociálních sítí na mobilním zařízení, včetně Twitteru a Facebooku, jako nástroje pro zvýšení prodejů.
Sociální sítě používá pro svou propagaci více než 77 % firem. A ačkoliv v rámci nákupního […]
Přečíst článek
Strom symbolizující různé sociální sítě a online marketingové nástroje.
Ať už spravujete jakýkoliv profil na kterékoliv sociální síti, měli byste znát její pravidla […]
Přečíst článek
Různé ikony sociálních sítí v rukou lidí kolem stolu, symbolizující výběr správné platformy pro podnikání.
Být aktivní na všech sociálních sítích, které existují, je pro mnoho lidí a firem […]
Přečíst článek
Každá práce něco stojí. Peníze, úsilí a především čas. A ani sociální sítě nejsou výjimkou. […]
Přečíst článek