Na povídání o marketingu a skvělé kafe zavítala koncem srpna Helena Szostková, která má mnoho…
Propagace obsahu – Podcast 15
Propagace obsahu je důležitou součástí efektivního obsahového marketingu. Jak ale dostat váš obsah ke správnému publiku? O tom bude náš následující podcast, který jsme na zkoušku zkusili i natočit na video. V podcastu se vám představím já – Josef Řezníček a Petr Malec a povíme vám, jaké jsou možnosti propagace obsahu, který vám přinese kýžené návštěvníky a třeba i budoucí zákazníky. Dejte nám vědět, jestli se vám video formát líbí, nebo zda máme zůstat u audio podcastů.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Odkazy z podcastu, které zmiňujeme
- http://www.zaklik.cz
- http://myebook.cz/
- http://www.ebookeater.cz/
- http://mladypodnikatel.cz/
- http://eknizky.sk/
- https://ceskeinfografiky.cz/
- https://nejinfografiky.cz/
- http://www.infografiky.cz/
- http://www.rssmonitor.cz/
- http://aktualnizpravy.cz/
- http://pravednes.cz/
Minulé díly podcastů si můžete poslechnout zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček a Petr Malec
Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: RSS
Dobry den, chtel jsem poprosit o odkaz na videocast, o kterem mluvite v podcastu a pisete v textu pod podcastem. Vsude je pouze audio.
Hezky den vam preji.
David
Už je tam, omlouváme se za zpoždění.
Dobry den, chtel jsem poprosit o odkaz na videocast, o kterem mluvite v podcastu a pisete v textu pod podcastem. Vsude je pouze audio.
Hezky den vam preji.
David
Už je tam, omlouváme se za zpoždění.
Dobrý den,
nemohu se zbavit dojmu, že je něco špatně. Přece dobrý obsah by se měl propagovat sám protože je dobrý. Ten obsah tvořím proto abych upoutal klienta. Pokud ho mám propagovat (upoutávat klientovu pozornost na upoutávku jeho pozornosti) tak můžu propagovat zrovna jen výrobky a služby a nemusím se namáhat s žádným obsahem a vyjde to prašť jako uhoď.
Přijde mi to jako vytvořit billboard na to, že jsem vytvořili billboard.
Dík za odpověď
Pepan
Super komentář. I když se vytvoří super obsah, ale nikomu se o něm neřekne, tak ho nikdo nenajde. Obsah se může do jisté míry šířit na internetu sám, ale vždy proběhne nějaká alespoň základní propagace, která obsah „roztlačí“ (minimálně publikace obsahu na webu). Pro akceleraci dosahu obsahu se používají právě různé formy propagace obsahu, které přivedou na obsah další a další násvštěvníky. Když například hledám informace o SEO pomocí vyhledávače, ale naše příspěvky na blogu Včeliště by se neukazovali ve výsledcích vyhledávání, zájemce by je nenašel. Mohl by to být super obsah, ale nedostal by se k cílovému publiku. Proto je publikace velice důležitá.
Dobrý den,
nemohu se zbavit dojmu, že je něco špatně. Přece dobrý obsah by se měl propagovat sám protože je dobrý. Ten obsah tvořím proto abych upoutal klienta. Pokud ho mám propagovat (upoutávat klientovu pozornost na upoutávku jeho pozornosti) tak můžu propagovat zrovna jen výrobky a služby a nemusím se namáhat s žádným obsahem a vyjde to prašť jako uhoď.
Přijde mi to jako vytvořit billboard na to, že jsem vytvořili billboard.
Dík za odpověď
Pepan
Super komentář. I když se vytvoří super obsah, ale nikomu se o něm neřekne, tak ho nikdo nenajde. Obsah se může do jisté míry šířit na internetu sám, ale vždy proběhne nějaká alespoň základní propagace, která obsah „roztlačí“ (minimálně publikace obsahu na webu). Pro akceleraci dosahu obsahu se používají právě různé formy propagace obsahu, které přivedou na obsah další a další násvštěvníky. Když například hledám informace o SEO pomocí vyhledávače, ale naše příspěvky na blogu Včeliště by se neukazovali ve výsledcích vyhledávání, zájemce by je nenašel. Mohl by to být super obsah, ale nedostal by se k cílovému publiku. Proto je publikace velice důležitá.
no pokud ten obsah je super tak ho po zadání dotazu do google nebo seznamu ten vyhledávač nabídne jako nejlepší odpověď na mou otázku ale pokud je toho obsahu už veliké množství (protože teď každý chrlí mraky obsahu protože to všichni radí) tak pak asi bude možná nutné zaplatit i PPC aby na ty moje rady ZDARMA někdo vůbec našel a to mi přijde trochu z cesty ne?
tvořím kvalitní obsah aby mi dělal reklamu a přitáhl lidi na ba web, ale pokud budu dělat reklamu na reklamu tak mi to nedává smysl
no pokud ten obsah je super tak ho po zadání dotazu do google nebo seznamu ten vyhledávač nabídne jako nejlepší odpověď na mou otázku ale pokud je toho obsahu už veliké množství (protože teď každý chrlí mraky obsahu protože to všichni radí) tak pak asi bude možná nutné zaplatit i PPC aby na ty moje rady ZDARMA někdo vůbec našel a to mi přijde trochu z cesty ne?
tvořím kvalitní obsah aby mi dělal reklamu a přitáhl lidi na ba web, ale pokud budu dělat reklamu na reklamu tak mi to nedává smysl
I publikace, nastavení správného titulku a dalších SEO záležitostí je základní způsob propagace. Dále ne všichni používají vyhledávač a je dobré využít více způsobů propagace, aby si náš obsah, který jsme tak dlouhou dobu tvořili, prohlédlo co nejvíc lidí z naší cílové skupiny. Většinou je to výhodnější a efektivnější, než tvořit další kvalitní obsah. A cílem obsahového marketingu je prodej, nebo jiná důležitá akce, stejně jako u jiné formy marketingu.
Možná se vám spíš příčí placené formy marketingu jako PPC. To už pak záleží na tom, jaký potenciál může obsah přinést (když malý, nemá smysl utrácet za jeho propagaci) a jestli si ceníte svého času při tvorbě obsahu více, než ceny za proklik.
I publikace, nastavení správného titulku a dalších SEO záležitostí je základní způsob propagace. Dále ne všichni používají vyhledávač a je dobré využít více způsobů propagace, aby si náš obsah, který jsme tak dlouhou dobu tvořili, prohlédlo co nejvíc lidí z naší cílové skupiny. Většinou je to výhodnější a efektivnější, než tvořit další kvalitní obsah. A cílem obsahového marketingu je prodej, nebo jiná důležitá akce, stejně jako u jiné formy marketingu.
Možná se vám spíš příčí placené formy marketingu jako PPC. To už pak záleží na tom, jaký potenciál může obsah přinést (když malý, nemá smysl utrácet za jeho propagaci) a jestli si ceníte svého času při tvorbě obsahu více, než ceny za proklik.
a jak tedy vyhledávají když nepoužívají vyhledávače?
a jak tedy vyhledávají když nepoužívají vyhledávače?
Na obsah člověk může narazit v diskuzích, na sociálních sítích, v článcích na jiných stránkách, i v PPC reklamách apod.
Na obsah člověk může narazit v diskuzích, na sociálních sítích, v článcích na jiných stránkách, i v PPC reklamách apod.
Pekný videocast chlapi! O tých agregátoroch e-bookov som napríklad vôbec nevedel. Len tak ďalej..
Peter Chodelka: Děkujeme za pochvalu. 🙂
Pekný videocast chlapi! O tých agregátoroch e-bookov som napríklad vôbec nevedel. Len tak ďalej..
Peter Chodelka: Děkujeme za pochvalu. 🙂