V srpnu jsme měli naplánováno pokrýt další témata týkající se obsahového marketingu. Myslím, že se nám to povedlo, a vy se tak můžete těšit na další nové články, které budeme publikovat v průběhu září.
Kromě článků o obsahovém marketingu se do našeho blogu na přelomu července/srpna zapojila také copywriterka Vendula. Podle vašich reakcí se vám tato změna docela líbí, takže budeme v průběhu této činnosti pokračovat i nadále. Pojďme se nyní společně mrknout, co jsme v srpnu napsali. Třeba nějaký článek unikl vaší pozornosti. Teď máte ideální příležitost si vše přehledně připomenout a k článkům se pohodlně vrátit.
První srpnový příspěvek Venduly pojednává o častých hrubkách, kterých se lidé při psaní článků dopouštějí. Problematika "s" a "z" nás pronásleduje už od základních škol. Vy máte díky tomuto příspěvku jedinečnou šanci se ujistit, jak to ve skutečnosti je.
Nejúspěšnější srpnový příspěvek prezentuje 122 českých zdrojů o [slovnik slovo="Search Engine Optimization (SEO, optimalizace pro vyhledávače)"]SEO[/slovnik] a internetovém marketingu. Několik týdnů před jeho vydáním jsme sbírali informace, třídili je do skupin a výsledek je největší přehled českých a v několika případech slovenských zdrojů o SEO a internetovém marketingu. Jak se vám líbí?
Ze srpnových článků o obsahovém marketingu by se vám mohl hodit článek "33 tipů pro tvorbu zajímavých druhů obsahu". Můžete díky němu vymyslet poutavější obsahovou strategii, kterou byste měli v obsahovém kalendáři zaznamenat.
Snažíme se být aktuální. A podobné články, které má na starosti Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, jsou toho důkazem. Znáte novinku od Googlu "hloubkové články"? Jestli ne, vřele vám doporučuji si článek přečíst.
Kromě článků na blogu se snažíme tvořit i infografiky. V srpnu jsme konečně vydali dlouho připravovanou infografiku na téma "[slovnik slovo="Long tail (dlouhý ocas/chvost)"]long tail[/slovnik] v SEO i mimo internet". O long tailu už jste možná někdy slyšeli a nyní máte dobrou příležitost si v tomto odvětví rozšířit rychle obzory.
Víte, jak můžete jednoduše recyklovat obsah na webu? Parádní návod, jak recyklovat webový obsah, nabízí šestý článek.
Protože si myslíme, že tvorba obsahové strategie a obsahového kalendáře je jednou z nejdůležitějších funkcí obsahového marketingu, rozšířili jsme článek "33 tipů pro tvorbu zajímavých druhů obsahu" ještě o dalších 10 nápadů. Myslím, že si z tohoto velkého přehledu už musí vybrat opravdu každý.
Volba vhodného redakčního systému je pro obsahový marketing nutností. Prozkoumali jsme pro vás možnosti na trhu a výsledek si můžete přečíst v osmém článku.
Další srpnovou novinkou od Google je, že odkazy z widgetů by měly být "[slovnik slovo="Nofollow odkazy"]nofollow[/slovnik]". V dalším článku od Josefa se můžete podívat na video od samotného Matta Cuttse, šéfa antispamového týmu Google.
Pochybujete o využití [slovnik slovo="Sociální sítě"]sociálních sítí[/slovnik]? Podívejte se na desátý srpnový článek a rázem veškeré pochybnosti zmizí. Naučíte se sociální sítě rozlišovat podle typu a vhodnosti pro vaše podnikání.
V jedenáctém článku si můžete přečíst vše o propagaci infografik na internetu. Infografika je jedním z moderních způsobů propagace na internetu, a pokud tuto formu propagace chcete využít, je tento článek určen právě vám!
Kromě článků, obrázků a další forem obsahu můžete tvořit i video obsah. Dvanáctý článek vám poradí, jak video obsah propagovat a jaké druhy videí mají největší úspěch, anebo kde je můžete hostovat. Video marketing je moderním způsobem komunikace, a myslíte-li to s obsahovým marketingem vážně, měli byste ho do obsahového kalendáře/plánu začlenit.
Třináctý článek vám prezentuje možnosti propagace vašich projektů skrze "obrázky". Dozvíte se, jaké obrázky "fungují", kde je hostovat a jak je využít pro propagaci i SEO.
Jestli píšete nebo publikujete e-booky, mohl by se vám hodit následující článek. Rozebírám v něm tipy pro úspěšnou propagaci elektronických knih. Znáte nějaké další?
Našli jsme skvělou tabulku od Annie Cushing a sdílíme ji dál. Obsahuje 416 tipů na zajímavé SEO nástroje. Znáte je všechny?
Šestnáctý článek rozšiřuje patnáctý. Kromě nástrojů vám přinášíme pokračování tabulky od Annie Cushing v podobě konkrétních "kontrolních" činností.
Je možné, že hodně z vás tuto možnost přehlíží. Publikace v kvalitních [slovnik slovo="RSS čtečka"]RSS[/slovnik] agregátorech, které mají návštěvnost, může být však další dobrou formou propagace. Náš článek vám dá tipy, kde můžete váš web zaregistrovat.
Koncem srpna jsme odtajnili připravovaný e-book o obsahovém marketingu. Pokud ho chcete získat jako jeden z prvních, máte příležitost se přihlásit k jeho odběru.
Venduly druhý srpnový článek na téma české gramatiky. Určitě zde platí pravidlo "opakování, matka moudrosti". Pamatujete si ještě všechna vyjmenovaná slova?
Srpen uzavírá Josef svým článkem rozebírající hledání oborových autorit. Bez nich by se vám váš projekt propagoval pouze ztěžka. Je dobré před samotnou propagací tyto "influencery" vytipovat.
V srpnu jsme zvýšili frekvenci publikování na našem blogu a stále se věnujeme zejména obsahovému marketingu. Pokud se vám naše příspěvky líbí, budeme moc rádi, když si nás přidáte na svých sociálních sítích a budete nás sledovat i nadále. Děkujeme.
Tým Včeliště.cz
Žádný komentář k zobrazení