Rebranding neznamená jen změnu názvu a vizuální identity. Mělo by jít o přeměnu celé firemní image a prodejního konceptu, s níž ruku v ruce půjde správná komunikace této transformace. Jinak se daleko nedostanete. Pojďme se společně podívat na několik případů z praxe, ať víte, jak rebranding (ne)dělat.
Česká republika drží evropské prvenství v počtu e-shopů na obyvatele. Jejich množství neustále stoupá, stejně jako obliba online nakupování a tím i obrat české e-commerce. Nebo je tomu v současné době jinak?
Ani v novém roce marketingoví odborníci nezahálí a připravili si pro nás pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů z vlastní praxe. Tady je přehled toho nejzajímavějšího, co letošní jarní menu marketingových konferencí nabízí.
Máme pro vás opět porci tipů na marketingové konference, které stihnete ještě před začátkem vánočního shonu. Zaveďte pak získané informace a nové poznatky do praxe, ať to v novém roce můžete rozjet podle nejnovějších a hlavně funkčních trendů. Tak jdeme na to.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.