10 bodů, které byste měli zkontrolovat před spuštěním e-shopu
Aby přechod e-shopu do ostrého provozu proběhl hladce a bez komplikací, je potřeba se na něj pořádně připravit. Každá chyba vás totiž může stát nejen dokončenou objednávku, ale i důvěru zákazníka. A tu už nemusíte nikdy získat zpět. Proto jsme pro vás dali dohromady deset základních bodů, na které se před samotným spuštěním e-shopu zaměřit.
Případová studie: zapojení sociálních sítí do marketingového mixu
Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.
Případová studie: redesign českého a slovenského e-shopu s optikou
E-shop Dalekohlady.sk se rozhodl pro modernizaci svých stránek a poprosil Včeliště o pomoc. Pustili jsme se tedy do redesignu – ovšem ne jednoho, ale hned několika internetových obchodů, které klient provozoval. Jak jsme se s touto výzvou popasovali?
Případová studie: Jak jsme vytvořili e-shop na klíč?
Nová česká firma zabývající se konopnými produkty nás oslovila, abychom jí pomohli celý projekt v onlinu úspěšně nastartovat. Potřebovali jediné – marketingovou strategii a originální e-shop.