6 nejčastějších SEO chyb, které majitelé e-shopů dělají, ale vy nemusíte
Pokud vlastníte nebo spravujete e-shop a chcete se dozvědět, na jaké chyby si dát pozor, určitě čtěte dál. Zjistíte, jaké SEO chyby dělají majitelé e-shopů nejčastěji, k jakým důsledkům vedou a jak je snadno napravit. U 90 % e-shopů je možné vše…
Kafe a marketing s Karolinou Tomascovou o marketingu e-shopu Správná podprsenka
Na další online Kafe a marketing přijala pozvání Karolina Tomascová, zakladatelka obchodu Správná podprsenka. Mluvila třeba o tom, jak navýšit objednávky o 200 % krizi navzdory a s minimálními náklady na marketing.
Kafe a marketing s Martinem Matesem o marketingu Econea.cz
Na historicky první online Kafe a marketing přijal pozvání moderátora Pepy Řezníčka Martin Mates. Ten spoluzaložil e-shop Econea.cz a rozpovídal se o tom, jak v něm dělají marketing.
Kafe a marketing s Petrou Plemlovou o vyhodnocování marketingu e-shopu
Dalším hostem již tradiční akce Kafe a marketing tentokrát byla Petra Plemlová, zakladatelka e-shopů specializujících se na látky a oblečení pro děti unuodesign.cz a unuo.cz. Krátce představila své firmy i svou vizi a pak už se vrhla přímo do marketingu. S Pepou Řezníčkem, který večerem provázel, si povídala třeba o transakčních e-mailech a jak je důležité, aby tón komunikace prostupoval vším, co firma vypustí do světa, nebo o tom, jak vůbec plánovat a vyhodnocovat marketing e-shopu. Říká vám něco zkratka PNO a používáte ji, nebo patříte k většině, která svůj marketing nemá úplně „vychytaný“? Najděte si hodinu a pusťte si záznam na YouTube, případně audio verzi, pokud zrovna máte plné ruce práce.
Kafe a marketing s Matějem Kapošvárym a Lukášem Havláskem o tvorbě e-shopů na míru
Poslední Kafe a marketing letošního roku uvítalo hned dva hosty – Matěje Kapošváryho a Lukáše Havláska ze Shopsys.cz. Ty se ve své firmě zaobírají tvorbou e-shopů na míru, a to i pro velké klienty, jako jsou Okay.cz nebo Superzoo.cz. Pepa Řezníček ze Včeliště si pro ně připravil spoustu zajímavých dotazů. Dozvěděli jsme se, proč jezdí na konference, kolik je to stojí a jak vůbec vyhodnocují, jestli se jim účast vyplatila. Shopsys také vydává vlastní časopis EXEC, k dispozici je už jeho deváté číslo. Jaká za ním stojí myšlenka? A co jim tvorba časopisu přináší? To vše dozvíte v záznamu, který jsme na akci pořídili.